BeFs Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kansje jeg må lære meg å utrykke ironi på en bedre måte. Det er jo positivt med penger inn til statskassen, men det er ikke noe (bra) argument for å fortsette eller begynne. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Kansje jeg må lære meg å utrykke ironi på en bedre måte. Det er jo positivt med penger inn til statskassen, men det er ikke noe (bra) argument for å fortsette eller begynne. Det hjelper ofte med en , eller en bak utsagnet ditt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Pffft! Har vært hos en kompis og hjulpet han male garasjen på innsiden. Stress! Klarer seriøst ikke spise vanlige pølser lenger. Vi kjørte rundt og lettet etter benner som hadde rollerburger siden de andre bennere var utsolgt. Nå har eg seriøst lyst å fiske laks. Ahh snart skal eg ut i altanen og ta meg en røyk. Kan slutte når eg vil hvis eg vil men velger å ikke gjøre det. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Kjeder meg no så inne hule varmere strøk der nede PS! Så Starship Troopers 2 i natt, halleluja for en møkkafilm egentlig... Endret 7. juni 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Zkedar: Starshiptroopers2 er det man kaller "garantert CRAP" Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har denne seriøst holdt på i 1300 sider???? Det er jo heilt... Lenke til kommentar
PT Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Har denne seriøst holdt på i 1300 sider???? Det er jo heilt... Hva er så gale med det? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 OMG Nå er det sånn at jeg skal på skolen i 25 minutter og få vite hvilket fag jeg blir trekt opp til muntlig eksamen.. Burde bare ikke komme opp i Norsk 8 dager til mopedlappen..skumle greier.. Og ellers a? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Ellers så kjenner eg at kroppen ikke vil meg og eg vurderer å kubbe. Mulig det var noe som skulle skje idag men har ikke noe info så da er det bare å la tlf'n ligge ved siden av meg her og håpe at ikke de finner ut at vi skal noe kult altfor tidlig. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Pffft! Har vært hos en kompis og hjulpet han male garasjen på innsiden. Stress! Klarer seriøst ikke spise vanlige pølser lenger. Vi kjørte rundt og lettet etter benner som hadde rollerburger siden de andre bennere var utsolgt. Nå har eg seriøst lyst å fiske laks. Ahh snart skal eg ut i altanen og ta meg en røyk. Kan slutte når eg vil hvis eg vil men velger å ikke gjøre det. valg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Røyker aldri slikt at eg påvirker andre med røyken siden eg selv hater å få andre sin røyk i trynet. Røyker som sagt maks 10røyk på en god dag men går som oftest i 3-4 røyk om dagen og da er det vel ikke så skadelig. Røyker vel til eg får meg kvinnen i mitt liv og eg stifter familie. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Vurderer røykeslutt om en liten stund jeg... men akkurat nå er det andre ting som står høyere på "To do" lista... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Vurderer røykeslutt om en liten stund jeg... men akkurat nå er det andre ting som står høyere på "To do" lista... Som for eksempel? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Iiik jeg har fridag i dag og jeg presterte å stå opp kl 9 Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Iiik jeg har fridag i dag og jeg presterte å stå opp kl 9 Så legg deg igjen da Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Iiik jeg har fridag i dag og jeg presterte å stå opp kl 9 Så legg deg igjen da Bah, legger meg ikke igjen nå! Får ikke sove uans... Ender vel med at jeg sover så tildig som kl12 eller.no Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Klassen min er på 1kfryd dem (^^) men jeg gadd ikke, siden det regna så jævli idag tidlig. Men nå har det verste gitt seg så... *angrer litt, da jeg ikke har spes. mye å gjøre* Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Noen som vet om noen bra tutorials ol. til Photoshop? Tror jeg kan bruke min "dyrebare" tid til det nå... Helst norsk, men engelsk går helt fint... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 finnes mange bra sider.. hadde en txt fil her men den er sletta.. jaja.. 1kfryd kan være morro det.. men regner her i ski, som er like ved.. så regner nok der også.. bor du langt unna? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg