Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Du er pure evil >:] Du vet godt hvordan det føles å være ham, gjør du ikke? Skam deg Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ahhhh... Nå vender livet tilbake til normalen (tilnærmet lik normalen).... Menmen... Så du har altså sendt Kalle hjem? *grin* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kalle sitter under pulten hans DesertGlow lusker igjen Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Være overlegen er teit, skikkelig teit. Tenk hvordan han føler seg nå Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg vet akkurat hvordan det føles, og bare det å kjenne at han har det like vondt som jeg hadde det i 11 MÅNEDER...Sykt deilig følelse!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 -sitat:- Skadefryd er den eneste sanne glede ---- Veninne av HalTan, 2001 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 I was there, yes. Så dukket en kamerat opp som liker meg, også bare var jeg sååå overlegen. Dritdigg feeling. Hvem? Nå har jeg spilt masse CS public, siden vi ikke fant match. Det var gøy. Vi stormet med P90 og manne-hagle. )) Lenke til kommentar
cnil Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 I was there, yes. Så dukket en kamerat opp som liker meg, også bare var jeg sååå overlegen. Dritdigg feeling. Hvem? Nå har jeg spilt masse CS public, siden vi ikke fant match. Det var gøy. Vi stormet med P90 og manne-hagle. )) Hehe, hvor spiller du? Nick? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Nick? Gjett tre ganger... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Sosohal: Rajmond vettu Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hehe, hvor spiller du? Nick? FoCo 1, 2 og 6 - WotA <!> sosohal.. Nå har jeg mekket meg en überdigg dobbeldekker med horder av ymse salami, og en annen dobbeldekker med rostbeef, dansk remulade og salt og pepper. Edit: Hvorfor var du overlegen mot han, Thea? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Fordi han fortjente det. Han strekker meg for langt. Derfor. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 F@en i ******!! Måtte de brenne!! Eg skal...¤#¤T/(&! ARGGH! Viste eg skulle holdt kjeft. Sånne ting skjer ikke med oss/meg. Skjer bare på film. De skulle ha hørt meg in the first place. Aldri selg skinnet før den fordømte bjørnen er skutt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 F@en i ******!! Måtte de brenne!! Eg skal...¤#¤T/(&! ARGGH! Viste eg skulle holdt kjeft. Sånne ting skjer ikke med oss/meg. Skjer bare på film. De skulle ha hørt meg in the first place. Aldri selg skinnet før den fordømte bjørnen er skutt. what? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hei igjen. Fyrte opp den andre PC-en, jeg. Tenkte mamma og pappa ikke hører det, siden denne er mer stillegående, men den var ****** ikke stillegående! Noen våkne da? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jada, som du sikkert visste er jeg våken. Hører på Turboneger - Get it on og har nettopp spist meeengder med mat. Er ganske fornøyd med dagen, tatt i betraktning. :) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hva er tatt i betraktning? Hvem vant egentlig BumperBumperBumper-contesten? Jeg greide iaffal en time før den stoppa... Kanke prøve mer nå siden jeg ikke har lyd her anyways. Og det minte meg på at Porta Pro-ene mine er herpa. ( Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 WTF? Er dine også herpa? LOL. Tatt i betraktning, vil si at det har vært en slapp dag helt til klokken åtte hvor jeg hadde en hard trening. Etter det så jeg på robinson som mamma hadde tatt opp mens jeg trente. I morgen starter jeg tidlig, så jeg burde egentlig legge meg snart. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hvis du er en god dagdriver får du ikke sove, siden du da skal ha sovet til minst klokka to i dag. Det var egentlig derfor jeg fyrte opp her, siden jeg visste jeg ikke kom til å få sove. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg