Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halleluja! Endelig fikk jeg fiksa login, og i samme slengen fikk jeg endra nicket mitt sånn at folk endelig slipper å bli så fordømt forvirra når de skal skrive nicket mitt. Vil gjerne takke Ueland for dette. :yes:

Nåh, nytt forum, ny SO og ny stemning. Dette var koselig. Og ærlig talt, de teletubby-anklagene deres... vel, de er jo på sin plass, men for en gangs skyld er ikke teletubby så ille gæli, synes jeg...:)

Det som ER ille gæli er at FFK tapte i dag, er rett og slett sørgelig. Men jeg tror jeg vet hva de driver med, helt ærlig så tror jeg de er eplekjekke nok til å legge opp til SKIKKELIG opprykksfest neste lørdag, og DET skal bli moro! :) Det blir for øvrig min første FFK-kamp i år.

Jaja, nå skal jeg bare fikse litt på signaturen min og så skal jeg på Svinesund og handle. Og jeg lover dere, hvis jeg ser Valgjerd så skal jeg gjøre mitt beste for at hun må oppsøke nærmeste svenske legevakt (eller hva nå pokker det heter der borte, läguvåkare elns) - bare for å få utslipp for mine voldelige tendenser (som ellers aldri viser seg, de er igrunn ganske minimale) og mitt syn på Kristelig Forbudsparti. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...