BeFs Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Poenget mitt er at folk som ikke røyker selv skal slutte å hakke ned på røykerne. Røykerne har tatt den besluttningen selv, så la det være med det. Noen begynte å røyke pga. at de synes det var kult, men like vel har de jo tatt den besluttningen med å fortsette selv. Nå har vi jo fått røykefrie serveringsteder, så nå lar vi kniven ligge død en liten stund til bråket om røykingen på bussholdeplasser på offentlige uteplasser tar skikkelig av. Men jeg blir så lei av folk som sier "Slutt å røyk, du dør jo av det", se/hør 'Dennis Leary - No cure for cancer' så ser dere poenget mitt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 *snip* Du er klar over at MINE skattekroner kommer til å kurere DIN lungekreft? Rettferdig? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Sammenligner du det at folk får røyk i fjeset og ned i lungene med at folk kjører på andre folk? Altså, man kan ikke klage på alle bilførerne bare pga. at noen har kjørt ned noen på gaten. Noen kjører jo ordentlig også. Noen røykere røyker mot folk som ikke vil ha røyk. Noen bilfører kjører ned folk som ikke vil bli nedkjørt. Noen røykere røyker ikke mot folk som ikke vil ha røyk. Noen bilførere kjører ikke ned folk som ikke vil bli nedkjørt. Ingen som skjønner sammenligningen min? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Du er klar over at MINE skattekroner kommer til å kurere DIN lungekreft? Rettferdig? Er du klar over at MINE skattekroner kommer til å betale for deg på sykehuset når du brekker nakken på skateboard? Edit; Det er bra du ønsker meg lykke til i livet da Endret 6. juni 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Noen røykere røyker mot folk som ikke vil ha røyk. Og det kan unngås dersom røykere forbys å røyke mot folk som ikke vil ha røyken i trynet. De kan fremdeles røyke så mye de vil, bare ikke HVOR de vil. Noen bilfører kjører ned folk som ikke vil bli nedkjørt. Disse bilførerene bryter reglene, eventuellt bryter de som blir nedkjørt reglene. Det forekommer også ulykker pga. ren uaktsomhet, dette vil IKKE skje i en røyke-setting. Noen gang sett noen røyke uten å være klar over det, eller tenne en røyk ved en feiltakelse eller feilberegning? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Er du klar over at MINE skattekroner kommer til å betale for deg på sykehuset når du brekker nakken på skateboard? Forskjellen her er at røyking er skadelig uansett, det er ikke skating. Og jo, er du alltid en møkkakverulant? EDIT: Forgift èn av alle røykpakkene som selges årlig og informer om det gjennom en massiv reklamekampanje. Problem solved. Endret 6. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Hva skjer med å lage en røyketråd? Synes personlig røyking er noe av det mest teiteste som finnes. Har litt medfølese for de som begynte å røyke når dem tilnærmet sa at det var sunt å røyke i kampanjer. Det sier ingen nå, nå står det tilogmed "røyking skader" på pakningene. Nå starter folk å røye bare for å være tøffe! Sier litt! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Man starter jo ikke å røyke bare fordi man tror man er tøffe! Siden du ikke røyker selv, så vet du ikke hvordan det er. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Man starter jo ikke å røyke bare fordi man tror man er tøffe!Siden du ikke røyker selv, så vet du ikke hvordan det er. greit da, bare var litt drøy. Altfor mange er bedre. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Og siden du er røyker og ikke-astmatiker vet ikke du hvordan det er å få blåst en sky av røyk i trynet mens man prøver å puste skikkelig. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det vet ikke du heller HalTan, siden du ikke har astma. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 BeFs! og halTan! kan en dag prøve løpe 1-2mil se hvem som er best! med spor og ut spor... (spor=røyke) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det vet ikke du heller HalTan, siden du ikke har astma. So? Jeg vet veldig godt at det er vondt å bli påkjørt, selv om jeg ikke har blitt så mye som forsøkt påkjørt. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Men jeg vet at det er vondt å få røyk blåst opp i trynet når man minst forventer det. Det er ikke sånn når man røyker at man blir "vaksinert" mot alt som heter røyk. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Legg meg nå, snakkes imorrå hva sa jeg? Legg meg nå, snakkes imorrå Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Ikkje lag sånn "Røyking er teit", " "nei, det er det ikkje" tråd her også... er en tråd om det så å sei på "politikk forumet" i tillegg endte forrige røyke-tråd i berre drittslenging. Røyker som en skorstein for tida. Men så skal eg også då ha 2 eksamener innen 4 dager. så woot woot for den....not. edit: og btw HalTan: røykere betaler sikkert 70 ganger meir enn deg inn til statskassa. så tviler på du må betale så masse for oss. Endret 7. juni 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det er positivt med røyken/tobakken, mer penger inn til staten! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Det er positivt med røyken/tobakken, mer penger inn til staten! Om du meinte det alvorlig så vil eg berre sei at røyk ikkje er noke positivt nei. men uansett motargument så gir det staten milliarder i inntekt kvert år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg