Suppelars2k Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 muttern fant en snusboks på rommet mitt for 2uker siden, rett etter at jeg hadde bestillt hk,cpu og ram.. den pakka blei fort avbestil Eid. Av. General. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Arrgh, slutt å si eid og slikt tull... BTW! Hvor lenge er det vanlig at du har en warn(10%)? har hatt min i 3mnd nå... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 muttern fant en snusboks på rommet mitt for 2uker siden, rett etter at jeg hadde bestillt hk,cpu og ram.. den pakka blei fort avbestil Der fikk du som fortjent. Du er jo såvidt fylt femten. Teit. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 var faktisk ikke en general men et annet rart merke jeg ikke husker i farte Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Vel, jeg røyka også når jeg var fjortis og skulle være "kul", men jeg slutta. Ta til fornuft mens du kan. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 dimiles, tør vedde på at du drikker litt i ny og ne... Er du noe bedre da? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 sjeldent folk snuser for å være kul da. ser jo så genialt ut med en bulk så stor som et eple i leppa lissom Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) sjeldent folk snuser for å være kul da.ser jo så genialt ut med en bulk så stor som et eple i leppa lissom Ikke kom og si at du begynte å snuse fordi det er digg, bare ikke prøv engang. Skal vedde på at flere av dine venner snuser, og at dere snuser "i flokk". Seriøst, ta rådet. Endret 6. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Vel, jeg snuser/røyker absolutt ikke fordi det er "kult", leeeenge siden sånne ting var kult i mine kretser. Egentlig kun fordi jeg synes det gir en behagelig rus. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 dimiles, tør vedde på at du drikker litt i ny og ne... Er du noe bedre da? Ja, det gjør jeg. Forskjellen er bare at i alkohol finnes ikke nikotinen som gjør at jeg må drikke hver helg f.eks. Ikke kreftskapende, ikke avhengighetsskapende, og jeg skjuler det ikke for de hjemme. Hva skader mest? 10 røyk hver dag / 3-4 snus hver dag eller 8-9 pils annenhver helg? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 nei jkeg begynnte å røyke "for å være kul" kan inrømme det, men gikk over til snus da jeg inså hvor dumt det så ut, men ikke klarte å slutte. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Alkohol er avhengighetsskapende... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) EDIT til posten min: Alkohol er ikke avhengighetsskapende i den graden jeg drikker. Endret 6. juni 2004 av dimiles Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 rus og rus fru blom... Vel, jeg får iallefall nikotinkick hcer gang. Hva ellers skal man kalle det da, enn en rus? Seff mild, men den er jo absolutt tilstedet! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Moralen blir uansett at du er nokså ung, jeg går ut ifra at du ikke har brukt tobakk veldig lenge. Dermed er det også lettere å slutte. Bedre å slutte nå, enn å ligge på sykehuset etter et mildt hjerteattack og være villig til å drepe for en blås, mens du vet at det kan ta livet av deg. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Greit, det er ikke kreftfremkallende, men ikke avhegighetskapende? hahaha, dummeste jeg har hørt... Hørt om en alkoholiker, de begynner i det små de og... Men gjør som du vil, i don't care... Og ja, røyken er mest skadelig... EDIT: Ja, det var bedre dimiles. Endret 6. juni 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 ZkedaR, les editen min du. Og til dere som tror dere er fysisk avhengig av nikotin: Det tar normalt rundt 3 år før kroppen blir fysisk avhengig av nikotinen, den psykiske delen av det er helt annerledes though. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 ja skal jeg være ærlig så er jeg helt enig med deg Haltan.. men da går jeg å legger meg.. natta da:P Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) 7 år... Men psykisk er (minst) like ille som fysisk. EDIT: Har slutta en gang, da var det lett... Sprakk, men prøvde å slutte etter ca. 2.5 år, holdt i 4-5 timer Endret 6. juni 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg