Fragletrollet Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hehe, skal ikke være slem jeg =) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 har et fint bilde av desserten jeg spiste is tad.. men ligger på mobil.. men gratis mms så si fra om noen vil ha Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 @RBK: åh...okei, da, så. Bitchslap her for me, alors Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Den var.... tynn. Hvis det var pizzaen du siktet til, så er det slik skikkelig pizza skal være Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 .....feeling................the................need........of.................nicotine..... På denne tiden jeg tar min kveldsbouch. Har ikke noe prell, og kan ikke gå ut å kjøpe heller. Har sigg, men kan jo ikke røyke inne, og kan vel heller ikke gå ut. Faen. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hvorfor kan du ikke gå ut? Jaja, sove nå, Richard. Eksamen i morra... Faen? Over og ut! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Vel, mamma sover 2 rom vedsiden av, og vi har en dør som bråker noe helt inn i h*lvete... hmm... !!! GOT IT!!! Vi har jo balkong Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Med andre ord redd for å bli busta? Hehe, var sånn sjøl før... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Eid! Fant en sulten smiley: Den burde være integrert i forumets smileyer! Endret 6. juni 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Eeeh, goofy er ikke akkurat det samme som sulten da gutten... Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 gahh nå kom katta og la seg oppå tastaturet, med henda mine under.. blei ganske vanskelig og skrive nå :S Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Med andre ord redd for å bli busta? Det må ha vært en av den diggeste siggen jeg noengang har tatt.... uffameg. Røyke i smug Yeah yeah.. ka skjer her da? Stille? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 ganske stille ja.. røyke i smug? derfor snus er kjekt Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Ja, derfor jeg egentlig bare snuser. Men hadde ikke snus nå, så da må man ty det nest beste Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Er foreldra dine antinikotin nazier da eller? Foreldra mine klikka i vinkel de og, var jevngammel med det du er nå andre gang jeg ble busta(første gang var jeg 14 ), det til tross for at de begge røyker sjøl.. Men nå kan jeg røyke hvor jeg vil og når jeg vil for de... Nesten verdt forsøket. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Eller man kan bare la være å røyke eller snuse. OH MY, IT'S TEH WIN! Endret 6. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Du er jo faen meg 88 gutt jo! Så røyker og snuser du? Teit. EDIT: HalTan, Endret 6. juni 2004 av dimiles Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 muttern fant en snusboks på rommet mitt for 2uker siden, rett etter at jeg hadde bestillt hk,cpu og ram.. den pakka blei fort avbestil Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Er faktisk enig med Ha|Tan og dimiles, jeg begynte fordi jeg alltid har levd i nikotin verden, og det var ikke så vanskelig og begynne når du nesten er innrøkt fra før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg