Suppelars2k Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 (endret) Det skrives:Sie comprends. Gratulerer, du klarte herved å bruke tysk pronomen og fransk verb i samme setning. I tillegg er det feil pronomen. Endret 6. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Mangez ma merde. Tja, bedre enn mye annet det står om her Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hva faen? Jeg valgte å slette alle. Så spurte den om jeg ville eksluderer disse virusene ved neste sjekk. Selvfølgelig ikke, jeg vil jo at den skal lete etter like virus! Så trykket jeg finished, og så stod det: "You have still 31 high-risk virus on your computer". Så lukket den seg! MAKAN TIL FREKKHET! Nå søker jeg en gang til! Hint til deg, kast Norton så langt du får det og ta en tur innom www.nod32.com Oj, det tar ikke øreten timer å søke, det tar ett par minutter... Oj, den tar visst MYE mere virus en Norton gitt, faktisk er det den antivirusen som tar flest, og det er på kun 6MB. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 OG Nod32 bruker langt ifra så mye ytelse Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Jaja, høres ut som folk er keene på å høre mer. Jo, jeg trenger hjelp. Altså, i stad trykket jeg skip når jeg så denne feilmeldingen: HVa gjør jeg nå? Vil ha fjernet alt! Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Som sagt, du installerer NOD32 og hiver Norton (Anti)Virus ut av vinduet... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det skrives:Sie comprends. Gratulerer, du klarte herved å bruke tysk pronomen og fransk verb i samme setning. I tillegg er det feil pronomen. Du sier du suger i Fransk/Tysk? Uansett, ironi er en fin båt. Babelfish eier Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Babelfish eier På enkelte områder, ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kvinnfolk er oppskrytt Har sett The Day After Tomorrow. Den suger. Hollywood crap. Holder kanskje til en 3'er. c_u_m8, det er ikke virus, men spyware. Last ned Spybot også så slipper norton å plage deg på den måten. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kvinnfolk er oppskrytt Må nok si meg uenig der. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Eller Ad Aware... Spybot er faktisk bedre. Installerte spybot her ikke for så lenge siden og den fant spyware som adaware ikke fant i det hele tatt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hvis kvinner er oppskrytt, hva er menn da??? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kanskje Gisse egentlig liker små guttebarn da vettu Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Eller Ad Aware... Spybot er faktisk bedre. Installerte spybot her ikke for så lenge siden og den fant spyware som adaware ikke fant i det hele tatt. Mystisk, var omvendt for meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kvinnfolk er oppskrytt Må nok si meg uenig der. hør om ironi? Np: Radiohead - High And Dry Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Noen som vet hva aldrersgrensen er på øl i frankriket? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kanskje Gisse egentlig liker små guttebarn da vettu Ja, jeg fantaserer om deg... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Kvinnfolk er oppskrytt Må nok si meg uenig der. hør om ironi? Flink gutt. Men må si at det var litt vanskelig å forstå at det var ironi, det er ingenting som tyder på det. (Bortsett fra at kvinnfolk ikke er oppskrytt. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg