Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det ingen som kunne svar på spørsmålene mine

 

Noen her som vet om det finnes noe web-msn eller noe sånnt?
noen som og har en side med gode eksempler/maler på hvordan man skal skrive formelle brev?

Ja det finnes web-msn, husker ikke adressen. Kan finne det ut til i kveld.

Ja, jeg har ark om hvordan man skal skrive formelle brev, men ikke på pcen.

Lenke til kommentar

Hun hadde gjort veeeldig masse, og fått i seg diverse uidentifiserbart og annet hun ikke burde hatt i seg.

 

Hun hadde bare tenkt å stikke av, for å gå i begravelsen til kameraten til typen hennes. Moren syntes egentlig at hun burde få dra, men faren ville ikke det (syke syke mann) fordi hun hadde funnet på så mye faenskap tiden før det. Så trodde foreldrene at hun kom til å reise, og moren leste dagboken en dag hun var på skolen...

Endret av sluffy
Lenke til kommentar

.  basser'n  .:.    sier:

jeg skulle ut på kjøkknet for å hente meg en pils..

.:.  basser'n  .:.    sier:

men så kommer hun bakfra og begynner å kile meg, så ler jeg og faller på bakken, så starter vi å bryte litt..

.:.  basser'n  .:.    sier:

så stoppet vi opp, bare så på hverandre, så sa jeg..

.:.  basser'n  .:.    sier:

"vet du hva?? selv om du er sosialist så har jeg lyst til å kysse deg." så lente hun seg framover, og ksset meg lenge 

 

 

Han er litt søt da, hva? Endelig fått seg kjæreste, og er SÅ stolt :p

Lenke til kommentar
Forresten, jeg har 21 virus på PC-en, og encounting. Norton kjører igjennom nå! Skal holde dere oppdatert!

o_O så spennende! :laugh:

Jepps!

 

Oppdatering 2:

 

Norton fant to trojaner. De ble slettet umiddelbart. Ellers står jeg fortsatt med 21 infiserte filer. Men, ikke vær lei dere, det er lenge igjen! :p

 

Oppdatering 3:

 

Fant to infiserte filer til, per 17:56, så nå er jeg oppi 23 infiserte!

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Hun hadde gjort veeeldig masse, og fått i seg diverse uidentifiserbart og annet hun ikke burde hatt i seg.

 

Hun hadde bare tenkt å stikke av, for å gå i begravelsen til kameraten til typen hennes. Moren syntes egentlig at hun burde få dra, men faren ville ikke det (syke syke mann) fordi hun hadde funnet på så mye faenskap tiden før det. Så trodde foreldrene at hun kom til å reise, og moren leste dagboken en dag hun var på skolen...

Kan samtidig forstå foreldrene, om hu har vært innblandet i mye bråk og gjort mye tvilsomt. De er jo livredde for datteren sin sikkert. Men.. VELDIG respektløst gjort å lese noe som er såpass privat. Finnes andre metoder å skaffe seg info. om livet hennes; gjennom henne selv.

Lenke til kommentar

 

Norton fant to trojaner. De ble slettet umiddelbart. Ellers står jeg fortsatt med 21 infiserte filer. Men, ikke vær lei dere, det er lenge igjen! :p

 

Oppdatering 3:

 

Fant to infiserte filer til, per 17:56, så nå er jeg oppi 23 infiserte!

Syk den pc'en din...

 

FY FY DEG :p

Oppdatering 4:

 

Har funnet to infiserte filer TIL! Nå er jeg oppi 25 infiserte filer! Jeg holder dere oppdatert!

Lenke til kommentar

OJOJOJ!

 

Oppdatering 5:

 

Plutselig fikk jeg 16 infiserte til! 41 er det nå!

 

Oppdatering 6:

 

Nå har jeg 45!

 

Oppdatering 7:

 

47 ble funnet! Nå er den ferdig!

 

Oppdatering 8:

 

Hva faen? Jeg valgte å slette alle. Så spurte den om jeg ville eksluderer disse virusene ved neste sjekk. Selvfølgelig ikke, jeg vil jo at den skal lete etter like virus! Så trykket jeg finished, og så stod det: "You have still 31 high-risk virus on your computer". Så lukket den seg! MAKAN TIL FREKKHET! Nå søker jeg en gang til!

 

Et minutt er gått. 3 infiserte filer funnet! Gled dere folkens, jeg må søke på nytt! :laugh:

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...