fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Da stakk jeg på trening. Dere får ha det morsomt, spess Daniel. Du blir nok ikke gal, men tror du kan få psykisk ett eller annet. Snakkes! DesertGlow lurer jeg forresten på hvorfor er her. Trening.. På en søndagskveld? Studioet herer bare oppe fra 3 til 6 på søndager.. Kanskje DesertGlor rett og slett er interessert.. Hadde bare vært koselig med en aktiv moderator her inne.. Oppleve menneskelige sider ved de kanskje? (pun intended) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kanskje DesertGlor rett og slett er interessert.. Hadde bare vært koselig med en aktiv moderator her inne.. Oppleve menneskelige sider ved de kanskje? (pun intended) Vi hadde jo Hartge i SO og delvis SO2 da. Aaah! 54 minutter! BLit gaaaaaaaaaal. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Dette er en test av din psykiske styrke. Du gir vel ikke opp allerede? Jeg tror du er sterkere enn det I sense the force in you, boy. Indeed, the force is strong with thee! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Synes ikke det er så ille egentlig. Klarer å ignorere lyden. 20 min nå... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Orker ikke mer enn en time. Skal spille CS uansett så. Skal ta tre timer en annen gang. Minst. Med høyt volum. Nei! Fy ******! Etter en time forsvinner lyden! Hoho. Jaja. Dette var gøy. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ahhhh... Nå vender livet tilbake til normalen (tilnærmet lik normalen).... Menmen... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 3905,- på tipping i dag, bomma bare på Man. city :nice: Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 3905,- på tipping i dag, bomma bare på Man. city :nice: GRATTIS! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 3905,- på tipping i dag, bomma bare på Man. city :nice: GRATTIS! Takk, takk... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Weee. Ka skal du gjøre med pengene? Drikke de opp eller hw? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Weee. Ka skal du gjøre med pengene? Drikke de opp eller hw? Det er kun to ting penger kan brukes på altså? HW eller alkohol. Jaja, ingen dumme ting å bruke penger på...... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Uhm. Knekkebrød med salami og smelta ost Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 æææææh! Våkna nettopp! Sovna foran pesen! :S Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Broren min voldtar gjesteboken min :grine: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Anmelde min egen bror? Hehe, jeg slo han på rumpa istad, så sa han at han skulle anmelde meg for sexpress..Han er ni år liksom.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg må virklig få si dette... Du sliter no vakent viss broren din er 9 år og stor spammer! Søstra mi er 9 år hun og, men hu chatter kun på #norge , så det er ikke så farlig..eh..får vell passe meg for de pedo rånerene da kansje... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Han er bare skikkelig datanerd nå. Kan mer enn meg, hvis det har noen betydning da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Han er bare skikkelig datanerd nå. Kan mer enn meg, hvis det har noen betydning da. Way to go! Var du med i fakkeltoget da Thea? * HalTan har skikkelig hardkår hodepine :grine: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 I was there, yes. Så dukket en kamerat opp som liker meg, også bare var jeg sååå overlegen. Dritdigg feeling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg