Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Måker er skadedyr og burde bli skutt, på grunn av dem er jeg våken nå..
Jepp har veldig mange på samvitigheten og likevel er det hvertfall en 20stk til som må dø. Her når det blir varmt så må eg åpne vinduene når eg skal sove men tror ikke du de henger rett utenfor vinduet og skriker hele natten og dagen?

 

 

 

Av en merklig grunn liker jeg ikke goddis
Me liker heller ikke snop. Eller det eneste av snop som eg liker men sjelden spiser er sjokolade og spesielt hvit sjokolade som f.eks kinderegg bars

 

 

Igjen, er det noen som bruker Skype her?
Jo eg bruker det men husker ikke nick. Får det etterpå. :p

 

Mage god bedring til din bror. :(

 

Anyways Fredag kveld så ringte en kompis sent om kvelden og lurte på om eg hadde lyst å spise kebab med de og eg fant ut at eg skulle spandere. Anyways på lørdag skulle det være racing løp på haukås banen og de skulle ut og glo siden han snart skal begynne å kjøre bilcross. Der satt vi i 7jævla timer og glodde på billøp mens det regnet avogtil og begge hadde hundene. Var morsomt å se på avogtil når de kræsjet og kjørte hverandre av veien. Var en svært amerikaner (gammel heftig camaro) som var så rå å se på. Den hadde den sinnsyke motoren og du hørte at sjåføren måtte pumpe gasse i svingene fordi bilen bare gikk i spin. Hver gang har snurret rundt når han fikk sladd så var det ingen som kom seg forbi siden den bilen var så forbanna svær. Haha var kult. Anyways overnattet som sagt hos kompisen og vi hadde det koselig men nå har eg endelig kommet hjem til rommet mitt og ikke minst SENGEN min! :w00t:

 

 

Edit: Alle sover vel. :cry:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Da var jeg kommet hjem fra et turnstevne som bestod av alt for lite søvn, utnytting av mine massagekunster på det groveste, amerikansk fotballspilling til langt på natt, og litt turning inni mellom.

 

Noen her som vet om det finnes noe web-msn eller noe sånnt? Jeg har en venninne som har gjort en del ting hun ikke burde ha gjort, og så skrev hun også dagbok. Den dagboken hadde moren selvfølgelig lest, så no sletter faren msn hver gang han finner det på maskinen der, samt at han blir heller forbanna hvis han tar henne på fersken i å ha MSN åpent.

 

noen som og har en side med gode eksempler/maler på hvordan man skal skrive formelle brev?

Lenke til kommentar
Hva slags foreldre leser sin datters dagbok? Herregud.

 

Det er helt syk sant... Men så var det noen småting hun hadde tenkt å gjøre, som de fant ut av. Derfor leste moren boken (hun trodde det sto mer der), og da ble hun tatt for en gooood del flere ting.

 

Ingen som har svar på spørsmålene mine?

 

 

EDIT: Hva slags personer dokumenterer alle "lovbrudd" de begår? :p

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...