Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjedelig i kveld ja.. Er hos mamma på Flatåsen / Trondheim.

Ingen folk.. Kjedelig..

Har så lyst til å dra ned til Romoslia og treffe en jente som jeg har møtt et par-tre ganger, som jeg tror jeg liker. Men jeg har ikke nr. hennes, så jeg kan ikke spørre om hun er hjemme eller om hun har lyst til å treffe meg. (ikke vet jeg eksakt hvor hun bor heller :/) Jeg har nr. til en av veninnene hennes da, som jeg kan ringe for å spørre om nr. Men det vet jeg ikke om jeg har lyst til, vet ikke om jeg tørr..

 

Ellers, en kjedelig lørdag utenom det vanlige...

Lenke til kommentar

Jaja. Så The Day After Tomorrow nå, ble vel egentlig ganske suffet. Trodde alt skulle gå til helvete, men de greide det vist likevel. Effektene var bra da.

 

Snyways, skulle ut på fest nå, i finstasen og greier, så er han ene kompisen min på Kjelsås (langt i gokk herifra), og han andre var bare sur. En jente hadde invitert meg et sted, men hun svarer ikke på mobilen. Snork. Har minus lyst å tilbringe kvelden foran dataen.... :(

 

Thea, ut med Simen? :p

Lenke til kommentar

Vil sitere meg selv for å oppdatere status her:

 

[23:07] <HalTan> Bnarfgh. Er så JÆVLA irriterende når noen ringer (som akkurat nå) og spør om man vil komme på fest (som de er på, og som tar av), men kan man det? Nei! Hvorfor? 1) Barnevakt (tredje uka på rad FFS) _og_bussen kommer ikke før om ... lenge.

[23:07] <HalTan> BAH!

[23:07] <HalTan> BAH!!!!

[23:07] <HalTan> (Bah.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

+1 :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...