Term Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Nja det er gøy i starten, men når jeg må vise karen for 4 gang nå hvordan han skal komme seg til burger king som er 50 m unna så begynner det å bli plagsomt. Også ruller REM - everybody hurts i bakgrunnen på radioen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Fraggetrollet: Hmm.. fikk meg til å tenke på at min beste venninde skal flytte langt vekk i Juli Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 B|RealDu var ikke tilfeldigvis på vestlandet, på en liten plass som heter Stranda i en Mercedes tidligere i dag? Var fryktelig likt deg. Nops. Hmm, B|Real kjøre mercedes Hamm... akkurat kommet hjem fra fest i holmenkollen og er vel litt forelsket. Kjente henne litt fra før av, men nå er hun enda søtere =) Hmm, skal ha henne med på båttur. Er ikke det romantisk eller? Må du ikke ta feil med fyllebrillene.. Neida, det går vel bra skal du se Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Labert med aktivite her i kveld. Skuffende folks Endret 5. juni 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg skal på jobb nå. Fryser og skjelver og VIL IKKE Men jeg må dra, for de har gitt meg mange sjanser - får sparken hvis noe går skeis igjen. Jeg sjekket kalenderen i går, og jeg har ikke trent på 2 1/2 uke pga skolearbeid, så i morgen MÅ jeg trene. Også skal jeg huske å kjøpe batterier til kameraet mitt i dag. Dette kommer til å bli en laaang dag.. Nå rakk jeg ikke bussen heller Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Måker er skadedyr og burde bli skutt, på grunn av dem er jeg våken nå.. Lenke til kommentar
quack Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Måker er skadedyr og burde bli skutt, på grunn av dem er jeg våken nå.. Kråker også. De tuller med en katt utafor her. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Måker er skadedyr og burde bli skutt, på grunn av dem er jeg våken nå.. Kråker også. De tuller med en katt utafor her. Akkurat det som våknet meg nå! Husker en gang katten min kom inn med en måke den hadde fanget, Var en god følelse det Uff, for mange øl i går, vondt i hodet Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Jeg fikk Viewtiful Joe i dag! Og nå skal jeg ned til sentrum og kjøpe altfor mye godteri og brus Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Av en merklig grunn liker jeg ikke goddis Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Av en merklig grunn liker jeg ikke goddis Da er du veldig heldig, jeg vet at jeg kommer til å angre på at jeg kjøper det, men gjør det allikevel Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Fragle: Så kews. Dette er ikke tilfeldigvis noen jeg kjenner? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Hvem av dere bruker Skype, og hva kaller dere dere for? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Fragle: Så kews. Dette er ikke tilfeldigvis noen jeg kjenner? Ja det skulle vel bare mangle. Kna godt hende, du gikk på samme skole som henne Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Stille her gitt.. nei nå er det ut på Elton John i min hjemby.. ikke min type musikk men.. må jo sjekke livet når det kommer 20 000 folk til denne lille "byen". Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 I dag var Sputnik og Sven.O i byen, Sputnik gikk av scenen fordi det var så mange unger som sto foran ham Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Life gonna suck when you grow up.. Møkkvær ute. Iskald vind og kan regne nårtid som helst Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Life gonna suck when you grow up.. Møkkvær ute. Iskald vind og kan regne nårtid som helst Nydelig vær her Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Life gonna suck when you grow up.. Møkkvær ute. Iskald vind og kan regne nårtid som helst Nydelig vær her Her og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg