b-real Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Folkens, er snakk om #hw.no... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Home again! Etter en turbulens kveld med mye vandring å fylle prat var det godt å sitte foran dataen igjen Er vell egentlig på tide å sove ut rusen, men ikke så lett Argh...gruer meg seriøst til å gå på jobb søndag, ikke så lyst til det nå Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 B|Real Du var ikke tilfeldigvis på vestlandet, på en liten plass som heter Stranda i en Mercedes tidligere i dag? Var fryktelig likt deg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Hmm, B|Real kjøre mercedes Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Hamm... akkurat kommet hjem fra fest i holmenkollen og er vel litt forelsket. Kjente henne litt fra før av, men nå er hun enda søtere =) Hmm, skal ha henne med på båttur. Er ikke det romantisk eller? Jaja, sullingen jeg. Skikkelig glad nå... ikke opplevet skikkelig forelskelse på lenge, selv ikke med den forrige dama. Å, føler meg som et barn igjen =) Jaja godfolk, seff glad i drqe også. hehe,,, =) Fragle'** Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Fragletrollet: Det er en meget god følelse med andre ord Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Fragletrollet:Det er en meget god følelse med andre ord Word Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Ja, helt utrolig bra =) Sitter her og er forelska og glad og hører på yndlingssangen min og greier.... fali' digg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Forelska VÆr forbana dag jeg, då i dama/jenta mi Gått rundt slik i 7 mnd... Beste " rusen " som finnes Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Sant det, men ingenting som når du er nyforelska, og vet at du må gjøre noe for å få det du vil... Ventingen er halve gleden, samme som med julegaver. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Heldige jævel haddis Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Heldige jævel haddis Jepp, en bortskjemt dritt unge Masse bilder av dama på hjemme siden min Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Jaok, tvinge meg selv til å legge meg nå..... Natta Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Ja, m2... Natta go'folk =) Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Jo må bare elske å være nyforelska, tror det er det er den beste feelingen som jeg vet om. Får bare håpe at det varer lenge Jenter kan være evil fuckers. Er alle døde? neida fortsatt lys våken her Endret 5. juni 2004 av Term Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 And we have a survivor Kjeder meg. Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2004 Hehe jeg sitter på jobb å hører på litt musikk. Har en full retarda fyr her som plager vettet ut av meg. Han må være mentalt tilbakestående. Like artig å se slike folk full hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg