bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vell, jeg føler at det er søndag ja... Sliten og trett og ikke har jeg orket å dusja idag heller...var vell oppe til 3 ellerno i natt... Masse cola , julebrus og snoop.. yeah baby Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vel, jeg skal prøve å se TR:2 igjen i dag. Blei sittende i går å prøve å fikse en ødelagt pc i går når jeg var i grotta :\ Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ok, Thea er du klar? http://www.home.no/haltan/artwork/harrypottegning.jpg Så fin den var! *lagre* Tuuusen takk! Stikker om 10 min. Vil ikke ut og fryse egentlig. Men er for en god sak, da. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 I natt har følgene skjedd med mine kompiser: En krasjet bilen, en kjørte på et skilt og en annen fikk fartsbot. Lenge leve 18-åringer med lappen. På torsdag krasjet en annen kompis, han har nå lært at man skal holde mer enn 10meter avstand til bilen foran når man kjører 100+. Det gjør så godt at de endelig krasjer litt, så slutter de å mobbe meg så du har mosa noen biler du også? man er ikke man før man bretter en bil på over 110K rundt et tre/stein Bjaa er mann! bruttern er mann! Nja. Etter tre uker med lappen fikk varebilen jeg cruiser på jobb (så lurt å la meg kjøre den) En stang inn i siden bak i et parkeringshus, ooooopppss. Så ettter ca 2 måneder med lappen fikk vår gamle golfII avgå. En idiot som kastet seg ut foran meg i en rundkjøring. Resultat var at diverse bærende konstruksjoner nok ikek var så bærende lenger. Tok 3mnd før han lokeren fikk skylda. Alikevel så har jeg fått høre det tett. Men nå, nå er det min tur, for disse kompisene har helt og holdent seg selv å takke, kjøre på skilt osv. Hva er vitsen Egentlig flaks at jeg ikke har krasjet mer men det har nå ikke skjedd så da er det greit Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hvor lenger greier dere å høre på http://www.badgerbadgerbadger.com/ ? Jeg har hatt på i tolv minutter nå. Funnet ut at animasjon og lyd ikke er samkjørte om du holder på en stund. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 3 minutter and counting... arghh... 1....2....3....4....osv Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 aaaaagh, badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger! mushroom også, selvfølgelig... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ok, Thea er du klar? http://www.home.no/haltan/artwork/harrypottegning.jpg Den var tøff. ^^ Det var også kommentarene etterpå. ^^ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg har hatt på siden 10 over. Blir litt gal etterhvert. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Nå kjenner jeg at jeg må gi tapt snart. Etthver begynte jeg sågar å digge med musikken. Både med huet og musa. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Daniel, hvis du har den på i 20 minutter til, og så slår den av, så kommer du til å måtte slå den på igjen etter 5 min.. Eventuelt så synger du den oppe i hodet ditt i noen dager.. Ett av to. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 jepps... til slutt kommer abstinensene soso, og da er du fanget av badgerbadgerbadger for alltid! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 35 minutter. Nå får jeg seiriøst lyst til å skru av. Så nettopp på TV2. Der spiste spekkhoggerne og selene en stakkars månedfisk. (( Jeg liker månefisk. Dakar månefisken. Den var helt hul inni. I stad drakk jeg cola. Den var helt dau enda den var nyåpna. Vi skal ringe og klage i morra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vel, la oss prøve. 19:49 nå. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Lenge siden jeg har postet her altså! Synes synd på dere; nvoetfiv, b-real, supermario, osv. Nå hører jeg dessverre på Badgerbadgerbadger og har hørt på i 2 minutter. Er allerede gal av den. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Oh, nå er det en moddis her inne! :O (DesertGlow) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Lurer på om jeg kan få hjernsskade av dette... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Oh, nå er det en moddis her inne! :O (DesertGlow) Hva da ? Vi er jo kjempesnille gutter og jenter da..... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Lurer på om jeg kan få hjernsskade av dette... garantert DesertGlow lusker i buskene her.. hmmms... *sette opp boobytraps* EDIT: vi skremte ham bort :grine: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Da stakk jeg på trening. Dere får ha det morsomt, spess Daniel. Du blir nok ikke gal, men tror du kan få psykisk ett eller annet. Snakkes! DesertGlow lurer jeg forresten på hvorfor er her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg