Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I natt har følgene skjedd med mine kompiser: En krasjet bilen, en kjørte på et skilt og en annen fikk fartsbot. Lenge leve 18-åringer med lappen. På torsdag krasjet en annen kompis, han har nå lært at man skal holde mer enn 10meter avstand til bilen foran når man kjører 100+. Det gjør så godt at de endelig krasjer litt, så slutter de å mobbe meg

så du har mosa noen biler du også?

man er ikke man før man bretter en bil på over 110K rundt et tre/stein

Bjaa er mann!

bruttern er mann!

Nja. Etter tre uker med lappen fikk varebilen jeg cruiser på jobb (så lurt å la meg kjøre den) En stang inn i siden bak i et parkeringshus, ooooopppss. Så ettter ca 2 måneder med lappen fikk vår gamle golfII avgå. En idiot som kastet seg ut foran meg i en rundkjøring. Resultat var at diverse bærende konstruksjoner nok ikek var så bærende lenger. Tok 3mnd før han lokeren fikk skylda. Alikevel så har jeg fått høre det tett. Men nå, nå er det min tur, for disse kompisene har helt og holdent seg selv å takke, kjøre på skilt osv. Hva er vitsen :p Egentlig flaks at jeg ikke har krasjet mer men det har nå ikke skjedd så da er det greit :p

Lenke til kommentar

aaaaagh, badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger badgerbadgerbadgerbadgerbadgerbadger! :wow:

mushroom også, selvfølgelig...

Lenke til kommentar

35 minutter. Nå får jeg seiriøst lyst til å skru av.

Så nettopp på TV2. Der spiste spekkhoggerne og selene en stakkars månedfisk. :((( Jeg liker månefisk. Dakar månefisken. Den var helt hul inni.

I stad drakk jeg cola. Den var helt dau enda den var nyåpna. Vi skal ringe og klage i morra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...