b-real Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Burde jeg lese Ringenes Herre på nytt i helga? Jau det burde du. Burde jeg også gjøre.. Ikke et dumt valg.. har startet å lese samlingen min av Hardy Guttene igjen jeg da hehe YEAH! Ønsker jeg også kunne gjøre det. Med Chet og Frank og de folka der. @ Los, hah, jeg har hatt det slik i flere år. Alle ser på inleggene mine som spam..(borsett fra når jeg modererer da, men)..Man blir vant til det. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Loqueris si vis me fiere Det eneste som kommer til hodet er: Det du vil ha vis du viser meg frykt elns. Huff Dr.pepper har messed up magen min. Edit: Carroxx u bastard. Endret 4. juni 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Huff Dr.pepper har messed up magen min. Der ser du når du sviker cola Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Måtte dokkor aldri ønske meg døden. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Trur jeg har fått spasmer... i øyelokket. Det vibrerer sån jevnelig i korte intervaller i den nedre delen av det høyre øyelokket. (Om det er øyelokk det heter da, den nedre øyevippe delen) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Måtte dokkor aldri ønske meg døden. Neida, men vi ønsker at du skal oppdaget at cola er cola en hvor mye du prøver å finne andre leskevarer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 I'm back! Yeah! Gikk grådig bra idag (matte eksamen, husker dere sikkert..) Håper på noe i 4/5 duren.. Vel, no er det Oslo tur! Var der for første gang forrige helg, og eg må si dere har fint vær! Snakkes der Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Trur jeg har fått spasmer... i øyelokket. Det vibrerer sån jevnelig i korte intervaller i den nedre delen av det høyre øyelokket. (Om det er øyelokk det heter da, den nedre øyevippe delen) Leamus, heter det. Helt ufarlig, det går over av seg selv etterhvert! Edit: YAY! Da har jeg fått oppkjøring på DAGEN! 19 august klokka 1030 skal jeg til pers. Hadde vært knall å stå, og få lappen på dagen. Wohao! Endret 4. juni 2004 av bfisk Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Loqueris si vis me fiere Det eneste som kommer til hodet er: Det du vil ha vis du viser meg frykt Hehe! Nei, det er nok ikke det. Jeg har latin, men har ikke tid til å ta alt på sparket - den første delen handler om en samtale som personen i setningen ikke kan føre med motparten lengre, ser det ut til. Vanskelig å få noen sammenheng da jeg ikke har sett gjennom resten. Det er få oversettere (ingen) på nettet, så den er vanskelig å få oversatt i sin helhet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg skal i bassenget av alle ting i dag. Jeg vil egentlig drikke meg dritings i dag, men..jau...that's life. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg vil egentlig drikke meg dritings i dag, men..jau...that's life. Hatt den følelsen i hele dag... Forbanna dritt dag Løper ned på butikken om en times tid å handler meg en six pack Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 En sixpack? Er det ikke litt lite? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Må ikke drikke seg fra sans og samling heller da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Ja sant det. Etter sist tur på byn så ble eg grådig skuffet over meg selv. Slik idiotisk oppførsel skal ikke skje igjen. Fighting og slik dritt hører fortiden til. Har lovet meg selv (igjen) at eg aldri skal røre noe annet enn øl. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Er en lur tanke det mario. Tror jeg skal holde den tanken selv også og kansje noen rusbrus for å variere smaken, for etter 12 øl så trenger man annen smak i kjeften. Nå må jeg lete etter badebukse Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Det er jo sprit som er tingen SnowDOG_, å svikte sprit er som å drikke Dr. Pepper i stedet for Cola. Du ser jo hvordan det gikk.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Det er jo sprit som er tingen SnowDOG_, å svikte sprit er som å drikke Dr. Pepper i stedet for Cola. Du ser jo hvordan det gikk.. Ironi er en fin buss... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 En sixpack? Er det ikke litt lite? Neh, Har nå planer om å drikke en six pack, spise litt chips, se på tv, sitte litt med photoshop. 0 planer om å drikke meg dritings Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Sprit er det nest verste eg kan drikke. Vin er faktisk verre. Blir så syk fullo og hissig at det ikke er vitsi engang. Nei øl øl øl og mere øl! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Nei øl øl øl og mere øl! *laste ned* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg