Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok eg sitter og drikke Dr.pepper og har følgende mening: Den smaker greit og ligner litt på cola og er litt godt nå men dette blir trolig eneste gang eg drikker det. Er egentlig trofast cola fan og har cola i kjøleskapet men måtte bare prøve denne.

 

Not bad but not a two timer.

Lenke til kommentar
Ok eg sitter og drikke Dr.pepper og har følgende mening: Den smaker greit og ligner litt på cola og er litt godt nå men dette blir trolig eneste gang eg drikker det. Er egentlig trofast cola fan og har cola i kjøleskapet men måtte bare prøve denne.

 

Not bad but not a two timer.

Jeg elsker dr.Pepper! Dr.Petter smaker slik som Cherry Coke, som er den beste brusen i verden!

 

Drikk Dr.Pepper! :woot:

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar

Spam HW forumet :w00t:

 

 

 

 

BeFs: Den cola tingen din hadde jeg faktisk tenkt å kommentere da du postet den, men så begynnte maskinen min, og internett å kuke seg. Så glemte jeg det...

 

Jeg hadde forresten si at det stemte med mine egne erfaringer, og at det var bra at det ikke bare var jeg som mente at de flaskene ikke var tett. (Har diskutert det med noen folk før)

Lenke til kommentar

Endelig ferdig med examen. Heelt ferdig med mindre den 0,0000001% sjansen for at jeg kommer opp i muntlig trår på døra.

 

Men ferdig med engelsk examen og det gikk bedre enn forventa

No skal det slappes av og feires.

 

GK allmenn er over :w00t:

 

(Snowdog, ikke drikk 4 stykk da. Da blir du nemlig sittende der en god stund :p)

Lenke til kommentar

Noen som vet om noen sanger med markert rytme som er lett å marsjere til (for unger på 10-12 år, som er veldig flinke å marsjere). Sanger bør også være relativt brukbar til å løpe og hoppe til (turn greier).

 

Det hadde vært skikkelig alright hvis folk hadde visst om noen ;)

Lenke til kommentar
Dr3as: Ser at du sitter å leser her nå. I går oppdaget jeg en bruker her inne med navnet Dr3ad, er det nick tyveri/plagiering (eller hva det no er det heter)???

heh, dæven.. det har jeg ikke lagt merke til.. merkelig.. jaja.. før jeg tok dette som fast nick overalt søkte jeg både her og der.. og da hadde ingen det :D om han har lyst til å være wannabe så la han nå det :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...