joolae Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Få vekk lydene i trillian kanskje.. Preferences->Events-> ta vekk krysset på Play sounds. Var vel det du mente? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Noe sånnt... det er sinnsykt irriterende med lyder... Tusen takk EDIT: Jeg har leitet etter den "knappen", men har sikkert oversett den. Endret 4. juni 2004 av sluffy Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Og med det var pain tilbake etter å ha vært banna i en uke. Drt første som møter meg er den STYGGE hw.no logoen øverst til venstre, hvorfor er den der!? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Huff, føler meg så oversett for tiden. Alt jeg skriver virker det som om ingen ser. Alt jeg sier er det ingen som hører på. Alt jeg har rett i har jeg feil i. Alt jeg sier er det ingen som gidder å diskutere. Alle mine meninger er feil. Alle min innlegg blir brått bare spam. Alt jeg gjør har ingen enset at har blitt gjort. Alt jeg mener har ingen grunn til å bli ment. Alle jeg snakker med overhører det jeg sier. Fy faen nå er jeg møkka lei! Jeg fatter rett og slett ikke hva som er så galt. Og dette gjelder på alle mulige måter, enten det er forum, irc, eller det virkelige liv. Må være noen sommerfølelser eller noe. Kommer vært år. For å ikke bare ha negativt svada (aka "spam") i innlegget mitt, så hadde jeg fint mange flasker selv. Kosta meg 33 kroner for en kasse pils og en 20 pakning med røyk for den forrige panterunden edit: og der tok jeg livet av SO3. Endret 4. juni 2004 av LoS Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 LoS, det er ikke bare du som blir oversett. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Og med det var pain tilbake etter å ha vært banna i en uke. Drt første som møter meg er den STYGGE hw.no logoen øverst til venstre, hvorfor er den der!? Fordi adminene har lekt seg. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Og med det var pain tilbake etter å ha vært banna i en uke. Drt første som møter meg er den STYGGE hw.no logoen øverst til venstre, hvorfor er den der!? Hvorfor var du banna? Og Los, det blir bedre vettu Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Uenig. det har aldri vært værre. btw, du kan bytte til "gamle hw.no to kolonner" elns i profilen din og få tilbake den gamle skinnen BeFs: nei dæven, er jeg ikke alene om det? Problemet er vel at man tenker f.eks "nå skrev jeg noe bra, saklig osv" i forumet til eksempel, også blir man bare totalt oversett. leit edit: gratulerer med dagen VeXx Endret 4. juni 2004 av LoS Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Sånn er det LoS.. Det er ikke lett å bli "stjerne". Husker en cola-tråd som var her for et par måneder siden. Der vi diskuterte colasmaker. Jeg gjorde et lite forsøk, for å se om 2L flaskene var tette nok. Det var de ikke... Fikk ikke èn respons på det heller.. :/ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Nei, en litt dårlig dag i dag... -dama er sur -dårlig vær ute -enda en advarsel -mobilen røyk *gå å legge seg* Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Hadde ikke tenkt å bli stjerne heller da Men hadde jo vært kjekt om folk hadde giddi å hørt på, ihvertfall vurdert, tips man gir o.l Det er derfor jeg liker php forumet her, er liksom ett par tre stk som kan en del der, og alle er som regel veldig greie å ha med å gjøre Og i real life, så er det så utrolig kjekt at læreren min overhører alt jeg sier, uansett hvor riktig det er. Men selvsagt, når det er feil(!), da kommer han med en gang se. Så ikke colasmake-tråden engang jeg tror jeg Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Her er den; Hvorfor blir cola så fort tam:/? Edit; det var ikke "cola smake"-tråd Endret 4. juni 2004 av BeFs Lenke til kommentar
LoS Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 hehe, artig eksperiment da Glad vi bare kjøper 1.5l flasker jeg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Her er den; Hvorfor blir cola så fort tam:/? Edit; det var ikke "cola smake"-tråd Synd at ingen svarte, det var jo et tøft forsøk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Kem er los og befs? Hehe anyways nå har eg vært i butikken og kjøpt meg mer øl. Kanskje det blir litt mer drikking ikveld. Hunden hyltet og skrek da eg var nede i vestkanten og shopper i 1time og naboen klagde. Kjøpte meg dr.pepper og skal kose meg med 2 blueberry muffins. favoritten. Liker også blueberry icecream. Gratulerer Vexx!!!! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Dr. Pepper smaker motbydelig, virkelig en av de verste brusene som finnes Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Muffins hørte godt ut,må ned i butikken uansett(ikke mer deo). Dette forumet har kostet meg mye penger som jeg sikkert hadde brukt på annet dritt. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Muffins hørte godt ut,må ned i butikken uansett(ikke mer deo). Ikke kjøp den, spar pengene og gi dem til veldedighet senere! Endret 4. juni 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Fanken der sa du det! Viste eg hadde glemt noe og der var deo roll-on non alcoholic. Damn it! Btw de eg skulle rive vegger hos skal på ferie og eg fikk nøkler og har 2uker på å gjøre en jobb som tar maks 2dager. Hehe blir easy money. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Da kjøper jeg brus og tar brød og pålegg hjemme, og sparer til en slik en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg