sluffy Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 RBK: Du skulle vært her i natt (hint: les hva SnowDog har skrevet) Hv gjør folket på i dag då? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Hvor er Snowdog nå som jeg trenger å klaske han hardt i rumpa? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 åhhhh, hvor vanskelig skal det være å finne den stygge sangen jeg må ha ned før jeg reiser til byn i dag? Den begynner å irritere meg sterkt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 åhhhh, hvor vanskelig skal det være å finne den stygge sangen jeg må ha ned før jeg reiser til byn i dag? Den begynner å irritere meg sterkt Hvilken stygg sang? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Vet egentlig ikke om den er stygg, men det er Chakra - Love shines trough. Skal ha den ut på en cd, som en kamerat av meg skal ha. Og den vil jeg helst få gitt han i dag, sånn at jeg slipper å tenke mer på det. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg skal også være hjemme i dag... Alle som ikke kom opp i muntlig eksamen skal på fotur til ett eller annet vann, 'hæstjø'øn' har jeg hørt at det heter, også skal vi møte under en bru som er 100meter fra 'Remyra -bane'n (sikkert en fotballbane av noe slag). Jeg har ikke filla peiling hvor det er, så jeg er hjemme i dag.. Også var det rørlegger her kl8 i dag som fikset dassen, en pakning var røket. Pappa skal kansje kjøpe ny bil i dag! Audi A4 -97 modell, ca 150HK, automat, turbo. 160 000kr tror jeg selgeren skal ha for den. Eneste minus er at den er knall rød.. Men, det blir kansje prøvekjøring i dag, det blir kult! Pappa har en Audi 100 -93 /m V6-motor fra før da, men den er det så mye galt med at den gidder vi ikke å ha lengere. Den har vært inne på reparasjon 3ganger de siste 2månedene, kostet på den ca 15 000,- for reparasjon på vannpumpe, nye dekk, hjullager og mere til. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Pappa skal kansje kjøpe ny bil i dag! Audi A4 -97 modell, ca 150HK, automat, turbo. 160 000kr tror jeg selgeren skal ha for den. Eneste minus er at den er knall rød.. Men, det blir kansje prøvekjøring i dag, det blir kult! Rød er jo überfargen Endret 4. juni 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Skulker du eksamen RBK? Ikke bra i såfall... du kommer bare til å skape flere problemer for deg selv. Eksamenen må du ta uansett :/ Og det heter "klaske på" ikke "i" Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Skulle sette noen flasker i "panteskapet". Et skap på vaskerommet som vi bruker å putte tomme flasker i. Også la jeg merke til hvor mye drikke som har godt med i det siste... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 56 brune flasker 6 "hvite" og 14 1 1/2 liters flasker. Dette bør gi 83 kroner i pant.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Lite å gjøre? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 ja, veldig lite... hehe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Skulle sette noen flasker i "panteskapet". Et skap på vaskerommet som vi bruker å putte tomme flasker i.Også la jeg merke til hvor mye drikke som har godt med i det siste... Bah. Amatør. Selv hadde jeg 9 svarte boss-sekker forrige gang jeg pantet flasker. Ble oppunder 500kr i pant. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Noen som vet hvordan jeg får vekk de irriterende lydene som Trillian lager? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Sist det ble pantet var vel på lørdag.. Det er skremmende synes nå jeg da.. Edit; Tror ikke alt ble pantet på lørdag da, men like vel.. Endret 4. juni 2004 av BeFs Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Burde jeg lese Ringenes Herre på nytt i helga? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Ikke et dumt valg.. har startet å lese samlingen min av Hardy Guttene igjen jeg da hehe Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg holder på med 1984, så jeg burde lese ferdig den først da. Ofte holder jeg på med 5-6 bøker samtidig, veldig irriterende siden jeg nesten aldri blir ferdig med noen av dem Lenke til kommentar
AniWal Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 woohoo slapp tidlig fra skolen i dag... Og i kveld er det cumshots konsert hadde også fri i går, grunnet muntlig eksamner rundt om på andre skoler( våre lærere er sensorer) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Så kjedelig det er her nå. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg