phnx85 Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Si en bra sang eller gruppe, helst innen rock/metal eller noe sprø musikk... Mr. Bungle (hører til sprø musikk..) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Si en bra sang eller gruppe, helst innen rock/metal eller noe sprø musikk... Sprø musikk? Azumanga Daioh - Bai Bai Peace Hører på den akkurat nå. Endret 4. juni 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Natta folkens, køyer nå! Grattis med dagen Vexx Carrox : Blind Guardian (?) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Weee eg er beruSETT! haha er ikke så beruset men på vei til å være litt full kanskje. Har kost meg med mange øl og daffet hjemme med svogeren mens vi så på litt kamsport og greier. Har mer øl men gidder ikke å drikke siden svogeren kubbet isted. Var uteo og gikk med hunden og fant ut at det ikke er noe digg vær ute. Crap!! ka skjer da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Kor er razorbladekiss når eg trenger å klaske henne hardt i rompen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Alle sover? :/ typisk..... Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Hehe så ikke denne før nå jeg. Har endelig kommet meg til å laste ned de ultimate fighter eller hva det nå var igjen du anbefalte meg doggy. Det var skikkelig kult. Satt i timesvis med pils og ble helt hektet. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Hehe ultimate fighting championship? Ja de er bra men du må ikke se greatest hits 1 eller 2 før du har sett vanlige UFC kamper der de er uklippet. Gjorde den feilen at eg så UFC greatest hits 1 og 2 og så så videre på alt annet og da sugde alle de andre. Anbefaler deg også Pride fighting og sist og ikke minst K1 fighting der det ikke er lov fighte i gulvet men kun stående manne fight. Gøyt det der. Når du har sett alle de der så kan du bevege deg over til Worlds wildest streetfights. Har sett det meste og da er det ikke mye å laste ned lenger. Meneh tror eg snart kaller det natten. Snart Edit: Forresten eg samlet noen gamle venner for ikke så lenge siden og satte på UFC på lerret og mine anti volds kompisene ble hektet de også. Med pils og greier og gjett på kordan stemningen var. Endret 4. juni 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Jaja god natt. Eg legger meg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Vel, så var det matte eksamen ... Er ikke mer enn to timer til... er dritnervøs! off, eg hadde gjerne betalt for å slippe... vel, er ikke annet å gjøre enn å hoppe i det.. wish me luck Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 wish me luck Good luck! Matte er vell ikke no problem Lenke til kommentar
Same- Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Matte er vell ikke no problem Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Happy B-day VeXx Fan jeg bare...ARGh, kvinnfolk. Ene øyeblikket så sier de det og andre øyeblikket så sier de noe annet... BAKA! Det er hva jeg er...idiot..og lar meg utnytte av...BLAH...Jeg er så svak. Klarer ikke å si nei og bare "fuck off"..BLah...nevermind...Jeg har det bra tror jeg er av samme type som deg.. litt lett å lure, dem sier nå å vi går blindt på selv om dem har sagt det motsatte akkurat.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Matte er vell ikke no problem Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Men er jo ikke no problem med matte... Er egentlig bare å trykke alt inn på kalkulatoren...Med untakk vist du ikke kan skrive inn formler, da kan det bli et lite problem Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 For deg er det ikke noe problem. For andre er det ikke et problem å styre et romskip til månen, kan du det? Alle er forskjellige. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 EHm, mente det som et oppmuntrende for han, siden han var litt nervøs Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Gratulerer Vexx. Trodde seriøst du var rundt 25 år. Det trodde jeg også, anyway, Gratulerer Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2004 Føler meg litt råtten nå fordi jeg ikke gidder å dra på skolen, men det kommer til å bli sååå digg å være hjemme i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg