Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Weee eg er beruSETT! haha er ikke så beruset men på vei til å være litt full kanskje. Har kost meg med mange øl og daffet hjemme med svogeren mens vi så på litt kamsport og greier. Har mer øl men gidder ikke å drikke siden svogeren kubbet isted. Var uteo og gikk med hunden og fant ut at det ikke er noe digg vær ute. :(

 

 

Crap!! ka skjer da?

Lenke til kommentar

Hehe ultimate fighting championship? Ja de er bra men du må ikke se greatest hits 1 eller 2 før du har sett vanlige UFC kamper der de er uklippet. Gjorde den feilen at eg så UFC greatest hits 1 og 2 og så så videre på alt annet og da sugde alle de andre. Anbefaler deg også Pride fighting og sist og ikke minst K1 fighting der det ikke er lov fighte i gulvet men kun stående manne fight.

 

Gøyt det der. Når du har sett alle de der så kan du bevege deg over til Worlds wildest streetfights. :green:

 

Har sett det meste og da er det ikke mye å laste ned lenger. :(

 

Meneh tror eg snart kaller det natten.

 

Snart

 

Edit: Forresten eg samlet noen gamle venner for ikke så lenge siden og satte på UFC på lerret og mine anti volds kompisene ble hektet de også. :green::laugh:

 

Med pils og greier og gjett på kordan stemningen var. :green:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Happy B-day VeXx :)

 

Fan jeg bare...ARGh, kvinnfolk. Ene øyeblikket så sier de det og andre øyeblikket så sier de noe annet...:dontgetit:

 

 

BAKA!

 

Det er hva jeg er...idiot..og lar meg utnytte av...BLAH...Jeg er så svak. Klarer ikke å si nei og bare "fuck off"..BLah...nevermind...Jeg har det bra :wee:

tror jeg er av samme type som deg.. litt lett å lure, dem sier nå å vi går blindt på selv om dem har sagt det motsatte akkurat..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...