PT Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Vi må nesten se å få opp "Er du under 18 og skal ha tatovering? FUCK OFF!"-skiltet vårt igjen.. Dritbra med slike skilt Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Godt han fikk gunnen idag, og ikke igår :/ Edit: lå litt tilbake i tråden jah. Snakket om Soppfyren og ungene Endret 3. juni 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Gratulerer Vexx. Trodde seriøst du var rundt 25 år. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 @psilocybe : Fett. Hvilket våpen er utgangspunktet? Har du lagt på fps upgrades osv? Gi en airsofter litt specs! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Classic Army M15A4 R.I.S. Har ikke fått chronet den ennå, men det sies at de kommer oppgradert til 350fps som standard. De få kulene jeg har skutt mot en dør, har knust i et par små fillebiter. Med P90-en min bare spratt de vekk.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Takker takker Nå er det bare 13 minutter til jeg offisielt fyller 19år Gratulerer sexy! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Noen som vet hvordan jeg får lov å motta vedlegg av Outlook Express? Jeg irriterer meg grønn over at den tuller seg hele tiden. EDIT: GRATULERER MED DAGEN VEXX (beklager Caps og masse smileys) EDIT2: Tok vekk litt smileys, forresten noen som vet hvorfor Outlook Express ikke vil gjennopprette en mail den har slettet før jeg fikk lest den? Nei, det er ikke spam, og den inneholder heller ikke virus. Men den har et vedlegg som jeg mer enn gjerne skulle hatt tak i. Endret 3. juni 2004 av sluffy Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Aaaw masse gratulasjoner her :D Takker alle sammen, takker takker så meeget Om noen vil donere penger har jeg en konto klar... Bwahaheheh EDIT @Holger : 25 år ? Jeg er da ikke bestefar enda Endret 3. juni 2004 av VeXx Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Happy B-day VeXx Fan jeg bare...ARGh, kvinnfolk. Ene øyeblikket så sier de det og andre øyeblikket så sier de noe annet... BAKA! Det er hva jeg er...idiot..og lar meg utnytte av...BLAH...Jeg er så svak. Klarer ikke å si nei og bare "fuck off"..BLah...nevermind...Jeg har det bra Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Happy B-day VeXx Fan jeg bare...ARGh, kvinnfolk. Ene øyeblikket så sier de det og andre øyeblikket så sier de noe annet... BAKA! Det er hva jeg er...idiot..og lar meg utnytte av...BLAH...Jeg er så svak. Klarer ikke å si nei og bare "fuck off"..BLah...nevermind...Jeg har det bra Daså. Er det bare meg, eller gav det innlegget null mening? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Fan jeg bare...ARGh, kvinnfolk. Ene øyeblikket så sier de det og andre øyeblikket så sier de noe annet... BAKA! Det er hva jeg er...idiot..og lar meg utnytte av...BLAH...Jeg er så svak. Klarer ikke å si nei og bare "fuck off"..BLah...nevermind...Jeg har det bra Bare jeg som skjønte fint lite av det eller? EDIT: Muligens ikke... Endret 3. juni 2004 av sluffy Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Happy B-Day for meg, men tenk for en liten stund siden var det "happy D-Day" for noen på denne tiden.. Synd med damen B|Real, kvinnfolk er slike, du blir nok vant med det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Nevermind folks...var måtte bare få ut litt dritt..Cary on Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Happy B-Day for meg, men tenk for en liten stund siden var det "happy D-Day" for noen på denne tiden.. Synd med damen B|Real, kvinnfolk er slike, du blir nok vant med det. Takk jeg er vant med det men..jau..men like I said, nevermind. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Dakaj biriil. Kvinner er en stor konspirasjon som planlegger å ta over verden. Så fort de finner ut hvordan lage ordentlig sæd så utrydder de mannen. Garantert. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Altså...får meldinga "kan ikke vi prate?" og så vil hun egentlig bare at jeg skal kjøre henne hjem sånn at hun kan få hentet spriten sin og få spist litt. Jeg er svak og ser skjelden hva de egentlig tenker på...I'm so weak Men jeg må bare le av det. De har meg på lillefingeren og de vet hvordan de skal utnytte meg. Jeg er stolt av dere, dere som er det svake kjønnet Jaja, jeg drar...and off I went.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Noen som vet hvordan jeg får åpnet vedlegg i Outlook Express eller? Hadde vært kjekt å få svar nå Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg er stolt av dere, dere som er det svake kjønnet "Svake" kjønnet that is Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Si en bra sang eller gruppe, helst innen rock/metal eller noe sprø musikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg