Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan jeg får lov å motta vedlegg av Outlook Express? Jeg irriterer meg grønn over at den tuller seg hele tiden.

 

EDIT:

 

:D GRATULERER MED DAGEN VEXX :D

 

 

 

 

 

(beklager Caps og masse smileys)

 

EDIT2: Tok vekk litt smileys, forresten noen som vet hvorfor Outlook Express ikke vil gjennopprette en mail den har slettet før jeg fikk lest den? Nei, det er ikke spam, og den inneholder heller ikke virus. Men den har et vedlegg som jeg mer enn gjerne skulle hatt tak i.

Endret av sluffy
Lenke til kommentar

Happy B-day VeXx :)

 

Fan jeg bare...ARGh, kvinnfolk. Ene øyeblikket så sier de det og andre øyeblikket så sier de noe annet...:dontgetit:

 

 

BAKA!

 

Det er hva jeg er...idiot..og lar meg utnytte av...BLAH...Jeg er så svak. Klarer ikke å si nei og bare "fuck off"..BLah...nevermind...Jeg har det bra :wee:

Lenke til kommentar
Happy B-day VeXx :)

 

Fan jeg bare...ARGh, kvinnfolk. Ene øyeblikket så sier de det og andre øyeblikket så sier de noe annet...:dontgetit:

 

 

BAKA!

 

Det er hva jeg er...idiot..og lar meg utnytte av...BLAH...Jeg er så svak. Klarer ikke å si nei og bare "fuck off"..BLah...nevermind...Jeg har det bra :wee:

Daså.

 

Er det bare meg, eller gav det innlegget null mening? :ermm:

Lenke til kommentar
Fan jeg bare...ARGh, kvinnfolk. Ene øyeblikket så sier de det og andre øyeblikket så sier de noe annet...:dontgetit:

 

 

BAKA!

 

Det er hva jeg er...idiot..og lar meg utnytte av...BLAH...Jeg er så svak. Klarer ikke å si nei og bare "fuck off"..BLah...nevermind...Jeg har det bra :wee:

Bare jeg som skjønte fint lite av det eller?

 

EDIT: Muligens ikke...

Endret av sluffy
Lenke til kommentar

Altså...får meldinga "kan ikke vi prate?" og så vil hun egentlig bare at jeg skal kjøre henne hjem sånn at hun kan få hentet spriten sin og få spist litt.

Jeg er svak og ser skjelden hva de egentlig tenker på...I'm so weak :thumbup:

Men jeg må bare le av det. De har meg på lillefingeren og de vet hvordan de skal utnytte meg. Jeg er stolt av dere, dere som er det svake kjønnet :D

 

Jaja, jeg drar...and off I went..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...