bfisk Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Det opera-pøkket skjer her også. Har hatt en ltien grillfest med noe kompiser her i dag.. har grilla og kost oss med øl og cider i sommersola - deeeilig mat og godt selskap, finfint vær og is på slutten. Nå sitter vi inne og prater. Chill I'll get back you guiiys lator Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Alle burde teste avant-browser. Det er absolutt den beste browseren Forresten, nå har jeg bursdag om 1 time og 3 min !!! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 hm.. gratulerer på forhånd. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Den buggen har eg ikke sett noe til. Eg lastet ned opera 7.21 elns Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Je merker buggen relativt ofte, men er blitt så vant med den etterhvert at det går av seg selv... hehe Jeg må ha en sang jeg kan hoppe til i helgen (Turn-shit), noen som har forslag til en sang med en kort intro/forspill, som i tillegg har en markert rytme som er grei å marsjere til. Og så bør den være litt tøff og. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Blæh.. nå er jeg omringet av PC-er. Min egen fine Shuttle, filserver og laptop, én laptop uten nettverkskort som jeg fikser for en på jobben, en annen laptop uten nettverkskort som jeg fikser for fruen, og én stasjonær med virus og spyware som skal formateres. VARMT! Anyway.. har fått skytepangen min. Masse metall, ca. 3,5kg og kraftig som bare fy. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Psilocybe: Du hadde ikke tilfeldigvis to 17-åringer inne hos deg i går eller forigårs som ville ta tattoovering på overarmen? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Nice one psilocybe Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 @ Psilocybe : "skytepangen" @ snowdog : skal du fiske i S & Fj. i sommer då? Meiner du har sagt at du har gjort det før... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 siden bugger LITT nå!!!!!!!! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 @ snowdog : skal du fiske i S & Fj. i sommer då? Gjett hvem som har hytte, og eiendom rett ved en elv som visst nok er regnet som en ganske god lakseelv. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Psilocybe: Du hadde ikke tilfeldigvis to 17-åringer inne hos deg i går eller forigårs som ville ta tattoovering på overarmen? I forgårs, jo. Hva, er det venner av deg? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 @ snowdog : skal du fiske i S & Fj. i sommer då? Gjett hvem som har hytte, og eiendom rett ved en elv som visst nok er regnet som en ganske god lakseelv. Kor då? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Du sendte de ikke tilfeldigvis på dør og sa de var for unge også? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Psilocybe: Jepp, de går også i klassen MIN De fikk forresten tatt i dag, hos de folka du er så glad i bak kinoen Whiteshit: Sandane, det er vel Storelva eller gloppelva eller noe sånnt den heter. Haltan: Han gjorde nok det. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Alle burde teste avant-browser. Det er absolutt den beste browseren Den bruker jeg også! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) hm.. gratulerer på forhånd. Takker takker Nå er det bare 13 minutter til jeg offisielt fyller 19år Holger : Helt utvilsomt den beste browseren, har alle funksjonene til Opera+IE6 Endret 3. juni 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Du sendte de ikke tilfeldigvis på dør og sa de var for unge også? Sendte dem på dør med rompa i fatle. De klaget sin arme nød i ti minutter før de gikk, kunne jeg ikke være så grei å gjøre det, selv om de bare var 17, og blablabla. Nei, sa jeg. Jammen, jammen.. Vi må nesten se å få opp "Er du under 18 og skal ha tatovering? FUCK OFF!"-skiltet vårt igjen.. Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 gratulere med dagen (om ti min) Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Vi må nesten se å få opp "Er du under 18 og skal ha tatovering? FUCK OFF!"-skiltet vårt igjen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg