Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Det opera-pøkket skjer her også.

 

Har hatt en ltien grillfest med noe kompiser her i dag.. har grilla og kost oss med øl og cider i sommersola - deeeilig mat og godt selskap, finfint vær og is på slutten. Nå sitter vi inne og prater. Chill :D

 

I'll get back you guiiys lator :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Je merker buggen relativt ofte, men er blitt så vant med den etterhvert at det går av seg selv... :D hehe

 

 

Jeg må ha en sang jeg kan hoppe til i helgen (Turn-shit), noen som har forslag til en sang med en kort intro/forspill, som i tillegg har en markert rytme som er grei å marsjere til. Og så bør den være litt tøff og.

Lenke til kommentar

Blæh.. nå er jeg omringet av PC-er. Min egen fine Shuttle, filserver og laptop, én laptop uten nettverkskort som jeg fikser for en på jobben, en annen laptop uten nettverkskort som jeg fikser for fruen, og én stasjonær med virus og spyware som skal formateres.

 

VARMT!

 

Anyway.. har fått skytepangen min. Masse metall, ca. 3,5kg og kraftig som bare fy. :)

 

m15a4rp.jpg

Lenke til kommentar
Du sendte de ikke tilfeldigvis på dør og sa de var for unge også? :D

Sendte dem på dør med rompa i fatle. :)

 

De klaget sin arme nød i ti minutter før de gikk, kunne jeg ikke være så grei å gjøre det, selv om de bare var 17, og blablabla. Nei, sa jeg.

 

Jammen, jammen..

 

Vi må nesten se å få opp "Er du under 18 og skal ha tatovering? FUCK OFF!"-skiltet vårt igjen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...