Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Woooo! akkurat ferdig med Muntlig engelsk eksamen... fikk 6 Gratulerer! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 *Klaske meg selv hardt i rompen* Here we go again Nede på rimi og handlet Sourcream&Onion og cola. Naruto 86, here we come...(om en halvtime...blah).. Det er et av de beste potetgullene EVER! Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) 6'er i engelsk er jo bra Fikk vite en del karakterer i dag: Engelsk: 5 Naturfag: 4 Økonomi: 4 Er storfornøyd jeg (karakterene er ikke all verdens, da, men siden jeg ikke leser så kan jeg vel ikke forvente mer). EDIT: Gratulerer med dagen, alle sammen som har det forresten. Endret 3. juni 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 5 og 4'ere er jo kongebra da.. Det rare er at jeg har ikke løfta en bok før de 20 minuttene med forbredelsestid på eksamen.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Eg må si eg er blitt opera frelst. Sist gang eg testet opera så syns eg ikke det var noe særlig. Var vel ifjor eller noe. Anyways noen ting som eg ville hatt med i opera som f.eks den lille tegnet som kom opp når man pekte over bilder hvor man kunne save bildet. Edit: Noen idiotiske skriveleifer. Endret 3. juni 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Eg må si eg er blitt opera frelst. Sist gang eg testet opera så syns eg ikke det var noe særlig. Var vel ifjor eller noe. Anyways noen ting som eg ville hatt med i opera som f.eks den lille tegnet som om opp når man pekte over bilder hvor man kunne svae bildet. Endelig! Nå trenger du ikke å bruke noe annet Mario Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Hehe Nå venter eg bare på at svogeren kommer. Vi skal daffe og ta oss noen øl ikveld. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg liker Opera, men synes ikke det funker så bra her på forumet. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg liker Opera, men synes ikke det funker så bra her på forumet. Hva funker ikke så bra da? Jeg har bruker det.. har ikke sett noe feil.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Det bugger når man poster. Derfor bruker jeg firefox. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Buger ikke her Blah, jeg hater når folk sier at de skal ringe og så gjør de det ikke Skuffende. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Det bugger når man poster. Derfor bruker jeg firefox. Har du eksempler? Har ikke lagt merke til noe Menne nå må jeg handle til helgen Skal ha en liten fest med noen venner Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Henger seg etter at informasjonen er sendt, og tar deg ikke videre til tråden. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Henger seg etter at informasjonen er sendt, og tar deg ikke videre til tråden. Jepp, det er det samme her, derfor bruker jeg også Firefox. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) ja, litt irriterendes den bugen der, men går greit.. post og så back.. blitt vant til det.. nå skal jeg spille litt Settlers 4 edit: nå kom seff ikke den buggen Endret 3. juni 2004 av Dr3as Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) hmmm eg bruker opera 7.50, ingen problemer her... men den sliter med å editere deviations på DA Endret 3. juni 2004 av TLZ Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Skjer ikke hos meg heller Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Har aldri hatt det problemet. User_error vil jeg heller si Og glem det jeg sa om folk som ikke ringer. De ringte.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Har aldri hatt det problemet. User_error vil jeg heller si Og glem det jeg sa om folk som ikke ringer. De ringte.. skuffet nå da? for nå kan du ikke skjelle dem ut og alt som du hadde planlagt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Og glem det jeg sa om folk som ikke ringer. De ringte.. skuffet nå da? for nå kan du ikke skjelle dem ut og alt som du hadde planlagt Hehe, nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg