Same- Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) * Holde igjen RaZorbLadeKisS fra å gå inn i norges sandalbutikk * lol EDIT: *Samtidig som ahpadt tar en alvorsdiskusjon med RBK* Endret 3. juni 2004 av Same- Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Heiii Vi fant broren min i går, da. Han hadde gått syv kilometer barføtt inn i en lysløype, og da det ble mørkt, hadde han ikke turt å gå tilbake. Så gikk han til Tveita t-banestasjon for å se når banen gikk hjem, men siste bane hadde gått. Han var så kald, sulten og sliten at han besvimte. Heldigvis fant en snill gammel mann som hadde vært på fisketur han og sendte han i drosje hjem Har gitt broren min altfor mange klemmer og kyss i dag Broren min ble forresten ikke funnet før klokken fire... Så bra Jeg var nede på "MS-Support" (Nei ikke microsoft ) men hun dama var gått for dagen så jeg skal tilbake i morra. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Seriøst, har ikke penger til dette. 3000 kr til sammen jo. Jeg lider av sandalmani. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Og for 3K kunne du ha hatt en tur til roskilde. Tenk på det! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Og for 3K kunne du ha hatt en tur til roskilde. Tenk på det! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Og jeg kunne fått en ny forsterker til gitaren Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Og jeg kunne fått det som bursdagspresang Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Der ser dere. Kvinnfolk bruker mere penge på utseende, men vi bruker det på fornuftige ting som roskilde *løpe* Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Og jeg kunne fått en ny forsterker til gitaren Nei...det hadde du ikkje fått...men du hadde fått et godt utgangspunkt...for du hadde nemlig spart dei pengane og heller venta til du hadde råd til en 4x12 med topp edit: ikkje sant? Endret 3. juni 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Der ser dere. Kvinnfolk bruker mere penge på utseende, men vi bruker det på fornuftige ting som roskilde *løpe* *slå litt på* Neida, skal innrømme at det går med en del penger til klær og diverse "jente-produkter" i løpet av året. Men det går langt mer penger til min kjære data (i hvert fall i år som jeg har oppgradert) og ikke minst godis. \o/ Forresten, når ble Roskilde en fornuftig ting å bruke penger på? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Ja ok da Whiteshit Beder med no som låter skikkelig Endret 3. juni 2004 av kaiern Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Der ser dere. Kvinnfolk bruker mere penge på utseende, men vi bruker det på fornuftige ting som roskilde *løpe* *slå litt på* Neida, skal innrømme at det går med en del penger til klær og diverse "jente-produkter" i løpet av året. Men det går langt mer penger til min kjære data (i hvert fall i år som jeg har oppgradert) og ikke minst godis. \o/ Forresten, når ble Roskilde en fornuftig ting å bruke penger på? man finner alltid unntak til regel og du har jo god grunn nesten nerd og allting Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 *slå litt på* Neida, skal innrømme at det går med en del penger til klær og diverse "jente-produkter" i løpet av året. Men det går langt mer penger til min kjære data (i hvert fall i år som jeg har oppgradert) og ikke minst godis. \o/ Forresten, når ble Roskilde en fornuftig ting å bruke penger på? Roskilde er alltid en fornuftig ting å bruke pengene på Lurer på hvor mye penger jeg bruker på cola hvert år Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Woooo! akkurat ferdig med Muntlig engelsk eksamen... fikk 6 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Woooo! akkurat ferdig med Muntlig engelsk eksamen... fikk 6 For å sitere en IRC venn av meg: "Norwegian morpuler, do ya speak it?" Congrats Skal kanskje til X'en min i dag..hun ville finne på et eller annet. Vi får se, pga jeg har ikke bil tilgjengelig. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Woooo! akkurat ferdig med Muntlig engelsk eksamen... fikk 6 NICE!!!! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Takker Greide ikke snakke eller bevege munnen eller haka når sensor sa det hehe..hu trodde sikkert jeg var tilbakestående eller noe Endret 3. juni 2004 av dimdal Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 *Klaske meg selv hardt i rompen* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 *Klaske meg selv hardt i rompen* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 *Klaske meg selv hardt i rompen* Here we go again Nede på rimi og handlet Sourcream&Onion og cola. Naruto 86, here we come...(om en halvtime...blah).. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg