Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hilde ringte nå. Skal ta t-banen om en time og sitter i pysj og har fortsatt ikke spist frokost. Dårlig tid? Guess so. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 fæen...må ta oppvaska og rydde etter oss før mutter kommer hjem Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hilde ringte nå. Skal ta t-banen om en time og sitter i pysj og har fortsatt ikke spist frokost. Dårlig tid? Guess so. Skal Hilde også være med på TG? Det _skal_ du iaffal. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det fine galleriet med de koselige damene.. Only in america! Jeg hater søndager. Det er så grått osv ute.. Er trøtt.. Snakka med en fra 4-tia til 12-tia imorges.. Hvordan står det til med folka her da? Candyfloss er glad Haltan tegner (Det er bra, fordi det finnes bare positive sider ved å kunne tegne) Jeg spiser tortillachips.. Og prøver å bruke min mentale kraft til å få det til å slutte å regne.. Jeh Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 og, katta sover på fanget mitt. Koselig. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Peppes pizza til middag.. ikke like godt når man er sjuk men det går.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 og, katta sover på fanget mitt. Koselig. koselig det Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 *scanne tegning av harry pothead* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Synd at Glimt tapte :\ Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Forresten, når jeg satt og leste igjennom helgas poster i natt.. Jeg skjønte ikke hva som utløste deres mobbing av CAndyfloss(atten..)? Kanskje noe jeg ikke fikk med meg.. Jeje Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Synd at Glimt tapte :\ Jepp ! hadde ønske om Glimtseier, jeg.... Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Men RBK vant jo fortjent. Og Gro Hammerseng er fin. Og snart skal vi ha biff til middag. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Men RBK vant jo fortjent. Og Gro Hammerseng er fin. Og snart skal vi ha biff til middag. RBK var best, ja..... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 I natt har følgene skjedd med mine kompiser: En krasjet bilen, en kjørte på et skilt og en annen fikk fartsbot. Lenge leve 18-åringer med lappen. På torsdag krasjet en annen kompis, han har nå lært at man skal holde mer enn 10meter avstand til bilen foran når man kjører 100+. Det gjør så godt at de endelig krasjer litt, så slutter de å mobbe meg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ok, Thea er du klar? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 LUMOS! *nvoetfiv casts lvl 1 light* Lenke til kommentar
PT Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ok, Thea er du klar? http://www.home.no/haltan/artwork/harrypottegning.jpg For en vakker tegning. Jeg så med en gang at det var Yummy. Ja, jeg kødder Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 I natt har følgene skjedd med mine kompiser: En krasjet bilen, en kjørte på et skilt og en annen fikk fartsbot. Lenge leve 18-åringer med lappen. På torsdag krasjet en annen kompis, han har nå lært at man skal holde mer enn 10meter avstand til bilen foran når man kjører 100+. Det gjør så godt at de endelig krasjer litt, så slutter de å mobbe meg så du har mosa noen biler du også? man er ikke man før man bretter en bil på over 110K rundt et tre/stein Bjaa er mann! bruttern er mann! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 God mørnings folkens. Trøtt som pokker. Sto opp for 1 time siden elns. Kaldt her og huset er tomt. Må snart ut med hunden....Eg er kvalm idag etter all snack'sn eg spiste igår natt. Rar atmosfære idag. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 De var nokk best ja, men som en annen hardbarsket nord-lending så holder man seff med bodø-glimt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg