Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det fine galleriet med de koselige damene.. Only in america! ;)

Jeg hater søndager. Det er så grått osv ute.. Er trøtt.. Snakka med en fra 4-tia til 12-tia imorges.. Hvordan står det til med folka her da? Candyfloss er glad :) Haltan tegner :) (Det er bra, fordi det finnes bare positive sider ved å kunne tegne) Jeg spiser tortillachips.. Og prøver å bruke min mentale kraft til å få det til å slutte å regne.. Jeh

Lenke til kommentar

I natt har følgene skjedd med mine kompiser: En krasjet bilen, en kjørte på et skilt og en annen fikk fartsbot. Lenge leve 18-åringer med lappen. På torsdag krasjet en annen kompis, han har nå lært at man skal holde mer enn 10meter avstand til bilen foran når man kjører 100+. Det gjør så godt at de endelig krasjer litt, så slutter de å mobbe meg

Lenke til kommentar
I natt har følgene skjedd med mine kompiser: En krasjet bilen, en kjørte på et skilt og en annen fikk fartsbot. Lenge leve 18-åringer med lappen. På torsdag krasjet en annen kompis, han har nå lært at man skal holde mer enn 10meter avstand til bilen foran når man kjører 100+. Det gjør så godt at de endelig krasjer litt, så slutter de å mobbe meg

så du har mosa noen biler du også?

man er ikke man før man bretter en bil på over 110K rundt et tre/stein

Bjaa er mann!

bruttern er mann!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...