b-real Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Noen som har hørt med Thea om broren? Lenke til kommentar
Same- Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) 500 innlegg! Endret 3. juni 2004 av Same- Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 500 innlegg! You go girl! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Så spennende... Ikke egentlig, syns det er mer spennende med broren til RBK. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Så spennende... Ikke egentlig, syns det er mer spennende med broren til RBK. Var det jeg også tenkte. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 ikke hørt noe mer om det selv, ikke sett hun på msn og det er det eneste stedet uten om forumet jeg har snakket med henne.. ikke sett noe på nyhetene/avisene heller.. får håpe det har ordnet seg. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Ja får håpe det går bra. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Er vel neppe så alvorlig at det står i avisene. Kan jeg ikke tro.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Er vel neppe så alvorlig at det står i avisene. Kan jeg ikke tro.. nå ja, vg på en sommerdag hadde nok skrivet om saken *edit: nok skrivefeil til 4 stiler* Endret 3. juni 2004 av Lufen Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Heiii Vi fant broren min i går, da. Han hadde gått syv kilometer barføtt inn i en lysløype, og da det ble mørkt, hadde han ikke turt å gå tilbake. Så gikk han til Tveita t-banestasjon for å se når banen gikk hjem, men siste bane hadde gått. Han var så kald, sulten og sliten at han besvimte. Heldigvis fant en snill gammel mann som hadde vært på fisketur han og sendte han i drosje hjem Har gitt broren min altfor mange klemmer og kyss i dag Broren min ble forresten ikke funnet før klokken fire... Endret 3. juni 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Elektronikk? Da hadde jeg vært i stor form, bedre det enn Elektroteknikk som jeg kom opp i! Elektroteknikk er lett. Bare to som husker at jeg har bursdag? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Grattis med dagen! Så det her i stad på oversikten Da var det bare 6 dager igjen da, for min del Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Bare to som husker at jeg har bursdag? Uhm, siden det var så mye kaos i går, så har jeg sikkert bare glemt det. GRATULERER MED DAGEN! Hvor gammel? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Bare to som husker at jeg har bursdag? Uhm, siden det var så mye kaos i går, så har jeg sikkert bare glemt det. GRATULERER MED DAGEN! Hvor gammel? 17 vintre og 17 sommre Riktig? Endret 3. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Han ble 17. Står på den oversiktsaken: http://forum.hardware.no/index.php?c=12 DOH! Too late, again! Endret 3. juni 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Heiii Vi fant broren min i går, da. Han hadde gått syv kilometer barføtt inn i en lysløype, og da det ble mørkt, hadde han ikke turt å gå tilbake. Så gikk han til Tveita t-banestasjon for å se når banen gikk hjem, men siste bane hadde gått. Han var så kald, sulten og sliten at han besvimte. Heldigvis fant en snill gammel mann som hadde vært på fisketur han og sendte han i drosje hjem Har gitt broren min altfor mange klemmer og kyss i dag Broren min ble forresten ikke funnet før klokken fire... fint at det ordnet seg da da RBK grattis med dagen da ahpadt Endret 3. juni 2004 av Lufen Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 KAKE TIL ALLE!! KAKEEEE I dag har jeg dritlyst til å ta bilder, men har ikke batterier. Også har jeg en tilståelse: Jeg har kjøpt tre nye par sandaler til. Somebody, please stop me! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 *ta en alvorsdiskusjon med RBK* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg