Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Da må du vel ta den på nytt? Tror ikke det, vi har egentlig ikke flere vanlige skoledager igjen Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 hmm, prøver å skrive no greier her.. så er det noe jeg lurer på. Kan man gå til lege å spørre om legemiddler til å ta selvmord? eller blir det aktiv dødshjelp.. er vel mere humant å ta det på den måten enn å f.eks skyte seg selv lisom?? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Husker vi kom opp i matteeksamen i 10.ende jeg. Husker også hvordan jeg fikk legattest av onkel og at jeg var i Cannes under filmfestivalen, mens de andre vennene mine slet med eksamen. Det var fint vær i Cannes også, og det regnet i Oslo. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Har sitti en stund å lest igjennom det dere har skrivi i det siste nå, har ikke hatt tid til å lese noe særlig her i det siste.. Men nå er matteprosjektet levert da og økonomieksamen er over.. Drittopgaver på eksamen forresten Men jeg MÅ ha femmer på matteprosjektet!! Har likt med femmere og firere i matten nå, skal begynne å gjøre lekser nåe jeg starter på 2mx til neste år, det må jeg bare.. *love seg selv å gjrøe lekser i realfaga til neste år.. * Hvordan gikk det med deg på eksamen Thea?? Deilig vær idag da Da blir jeg i godt humør hehe Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Woppii, bursdag i dag Gratulerer! Edit: Ser at Ahpadt også har bursdag Gratulerer til deg også. Endret 3. juni 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Grattis ahpadt word! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Gratis til de som har gratis dag. Meneh var litt dødt her ja. Regnet med å lese hvertfall 2 siden hvor halvparten var skoledritt. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Ahh. Var på stranden i dag, alle som ikke kom opp til muntlig eksamen var der... Nesten alle flokket seg rund meg Jeg hadde med musikk og engangsgrill så det ble folksomt. Virker som det er bare jeg som vet hva strandkos er. Men fikk også en del klager på musikken min da, hadde med nesten bare punk/rock, Jokke og valentinerne, less than jake osv.. Alle andre ville høre Kurt Nilsen og annet piss.. Det dreit jeg i da.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Men fikk også en del klager på musikken min da, hadde med nesten bare punk/rock, Jokke og valentinerne, less than jake osv.. Alle andre ville høre Kurt Nilsen og annet piss.. Det dreit jeg i da.. Bra at du sto imot da Uansett, hvis de ville høre Kurt kunne jo du bare begynt å synge Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Nei, nå begynner ikke du også.. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Nei, nå begynner ikke du også.. Neida, jeg synes ikke du ligner så veldig egentlig Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Nei, nå begynner ikke du også.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg kom opp i elektronikk. Faen. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg kom opp i elektronikk. Faen. Det går så greit så Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg kom opp i elektronikk. Faen. Det går så greit så Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 MrX_, happy birthday Min bror har ordnet meg jobb ser det vist ut som. Som PC-support ting. Skal vist være meget bra lønnet etter deg jeg hører fra brodern. Men, så er spm, hva skal jeg gjøre med barnehagen Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 MrX_, happy birthday Min bror har ordnet meg jobb ser det vist ut som. Som PC-support ting. Skal vist være meget bra lønnet etter deg jeg hører fra brodern. Men, så er spm, hva skal jeg gjøre med barnehagen *ønske seg en bror* Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg kom opp i elektronikk. Faen. kom også opp i elektronikk JIPPI Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Elektronikk? Da hadde jeg vært i stor form, bedre det enn Elektroteknikk som jeg kom opp i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg