Litraphy Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Er altfor varmt her også! Er glad jeg i det minste har en deilig bordvifte rett ved siden av senga Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Fylla ER altid FInt og eg er Fylle som fane ..................................................... tryr eg sjal legge neg ny for dettte er ikke sundt for forrrrrrrrrrruuumet ... prøve go ikke svae på seriøse inlg nei .. _Na tta .. er foint vær i stavanger nu ikke em skt på himmelen ..................... Sove godtg folkens og drikk meg mote sa vell ikke snadt ??? skål !!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Hehe sov godt. Vel nå laler sover eg også. God natt. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg skjønner ikke hva folk har å gjøre på et forum når de har drukket. Er det bare showoff for at de er kule å drikker seg dritings og ikke kan skrive rett på et tastatur? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 ...Eller kanskje fordi de kommer hjem og ikke har noe annet å finne på? Jeg pleier aldri å få sove etterpå Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 ...uansett bedre enn å komme hjem fra nachspiel og brenne hundrevis av kroner på å sende inn dritt til Mess-TV... Lenke til kommentar
Bose Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Mens vi er inne på temaet dritt. NÅ komm jeg på at jeg må på dass og gjøre annen drit Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Mens vi er inne på temaet dritt. NÅ komm jeg på at jeg må på dass og gjøre annen drit pass på hva du skriver nå du, tenk på de av oss som har nettop spist eller spiser frokost Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Lite liv her må jeg si, våkn opp (eller logg inn). Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Woppii, bursdag i dag Litt sjokk med PM fra snowDOG_ da jeg logga på men det er jo bare kos Halvtime med italiensk igjen nå så er det hjem tel a mor, ny slipknot cd på meg i dag og *jippii* Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Woppii, bursdag i dag Gratulerer! Edit: Ser at Ahpadt også har bursdag Gratulerer til deg også. Endret 3. juni 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 ...uansett bedre enn å komme hjem fra nachspiel og brenne hundrevis av kroner på å sende inn dritt til Mess-TV... Oida, snakker vi av erfaring her? Personlig holder jeg meg unna SMS-tjenester til mer enn kr. 1 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Woppii, bursdag i dag Grattis! Yes, i dag får jeg mitt nye hovedkort(ChaintechVNF3-250). Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Grattis til dem som har bursdag Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg sender heller ikke inn til SMS-tjenester som koster mer enn 1,- hvis det ikke er noe spesielt, sånn som her: www.tellhim.no Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Grattis med bursdag! Uff noe trøtt, våkna nå Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Matte tentamen gikk rett til hælvete Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Matte tentamen gikk rett til hælvete Jeg var syk da vi hadde mattetentamen Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2004 Da må du vel ta den på nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg