Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, vi får håpe det.

 

Forøvrig en meget spesiell dag på jobb idag. Som mange vet, min siste dag som telefonselger etter en karriere på 1,5 år.

 

Vi fikk beskjed om at systemet hadde vært ustabilt tidligere på dagen, og at ingen skulle starte noen jobb før alle var logget inn. Alle logget inn, og alle starta jobbene sine, men ingen samtaler på noen. Etter en restart av systemet, stressa ledere og en halvtimes pause, fikk vi beskjed om å prøve å logge inn. Etter 15 min var de fleste logga inn, og vi var i gang med å ringe. Hadde totalt da gått litt over en time - og det var ca 15 min til pause. Var dåååårlig med svar på jobbene, og fikk totalt kun prata med 4 stk. Var best da, med en omsetning på 600kr på 10-15 minutter, og 2 av 4 kunder med salg. Nice :)

 

I 6-pausen fikk vi valget - dere som vil kan gå hjem uten betaling for resten av kvelden (altså, bet. kun frem til 18), og de som ville kunne gå over på backupsystemet vårt. Der lå det kun én jobb, imidlertid, nysalg, for dere som vet hva det er. Det frista ikke veldig, samt at få på skiftet var kapable til å ringe NS, noe som er ganske vanskelig. Endte med at alle stakk hjem, og sånn endte min siste dag på jobben noensinne. Har bare skjedd 2 ganger tidligere så lenge jeg kan huske. Skulle egentlig ha ringt Elays Machera for å selge han no bøll, vi hadde avtalt det, men det rakk jeg altså ikke.

 

Jaja... var nesten litt vemodig å fylle ut den siste dagsrapporten, legge den i hylla for siste gang, rydde ut av posthylla mi og fjerne navnet mitt... Ta sjefene i hånda og si takk for meg, faen, altså, det var tungt. Var dritt lei av selve ringinga og presset, men jeg digger jo folka som jobber der, og det var rart å ta permen under armen, finne jakka i garderoba for siste gang, og gå ut døra, ut i sola, og vite at inn i det bygget skal jeg ikke igjen, det som har vært arbeidsplassen min 2 dager i uka i halvannet år. Jeg var jo veteran, har ringt alt det som var av prosjekter, og alt det der. Aldri mer. Var nesten på sippern, jeg.

 

Jaja, gikk ut med en vennninne og eks-kollega etterpå da. Vi stakk og spiste pizza, og så gikk vi og drakk kaffe og prata etterpå. Hang i over 4 timer, var kos :)

 

Det var min dag! I morra er det glattkjøring.

Lenke til kommentar

Yo!

 

Kom hjem fra trening og litt foppal-lek på banen nå. :) Morro å være sent ute om kveldene uten at det blir mørkt og kaldt osv, men jeg har funnet ut at jeg hater mygg. De små irriterende krypene irriterer (og klør) fletta av meg. =(

 

Skal forsåvidt på et jobbintervju i morra for første gang, som telefonselger. Får se hvordan det går, men får håpe det går bra. :);) Noen tips? :p

 

Sitter å hører på Metallica - Unforgiven atm, og tror jeg mekker meg litt macaroni nu!

 

Thea:

Synd å høre. :( Han kommer nok sannsynligvis tilbake etter en liten stund. Det får vi vaffal håpe!

 

bfisk:

 

Hehe, jeg starter evt. og du slutter. ;) Får håpe det blir en grei måte å tjene seg litt spenn på. Tiden vil vise. :)

 

Tenkte jeg sku ta en tidlig kveld forsåvidt, for jeg ligger sjukt på etterskudd med søvn atm, og i morra erre IT som jeg har kommet opp i eksamen i. Så bør vel kanskje forberede meg i morra (eksamen er på mandag. :)

Lenke til kommentar

I dag har jeg:

- Hatt eksamen (3timers. Gikk sånn passe bra)

- Trent i halvannen time. (mosjon og styrke)

- Reist inn til Nygårdsparken i Bergen for å grille og slappe av i fonværet

 

 

Er ganske trøtt nå. I morgen skal jeg sove ut for første gang på ganske lenge. Ikke noe vekkerklokke i morgen tidlig nei! Gleder meg! :D

Lenke til kommentar

Neseblod er kjipt.

 

I sted satt jeg her og nerdet meg, så plutselig kjente jeg at det begynnte å renne fra nesen. Jeg har nettopp vært relativt forkjølet, så jeg tenkte at det sikkert bare var nesen som rente sånn forkjølelses-renning. Så jeg reiste meg fra stolen, og begynnte å gå mot badet for å snyte meg. Da jeg var kommet et stykke ble det bare verre i nesen, så jeg tok på den for å kjenne om noe han utenfor. Da jeg så på fingeren var det blod på den, og plutselig var helvete løs. Etter sikkert 10 minutter med bløing fikk jeg endelig stoppet det. Og det er ikke bare sånn litt bløing, det renner bokstavligtalt ut fra nesen, og hvis jeg stapper papir oppi tar det mak 1 minutt før det er gjennomtrukket i blod. Lurer på hva pokker jeg skal gjøre med nesen min.

 

Men då skal jeg ikke plage dere mer med mine mindre koselige historier.

Lenke til kommentar

sluffy:

Jeg har lekt meg litt i stuen og på plen de siste dagene med gamle turnekunster...

 

ikke noe alvorlige saker da det er endel år siden sist. Har tatt araber, hjul og stift. Så litt håndstående da... er ganske artig å kunne da. Skal leke litt mer med det utover sommeren tenkte jeg..

Lenke til kommentar

Ai... i fjor blødde jeg skikkelig mye neseblod - på det værste et par ganger om dagen. Kunne begynne å blø av å bare gå f.eks. ut i kulda etter å ha ha vært varm, eller motsatt. Sinnsykt plagsomt.

 

Forsøk å spis litt mer grønne grønnsaker - K-vitamin virker nemlig koagulerende :)

Lenke til kommentar

Sovnet rett etter middagen idag, og våknet nå.. Er trøtt, men får ikke sove.. Jaja, skal jo bare grille på stranden i morgen, så trenger jo egentlig ikke så mye søvn, kan jo legge seg ned på stranden også :D

 

Skal vi se, pakke-liste; Kamera, mp3-cder, mp3spiller, kasettspiller, div.ledninger, batterier, grill, pølser, ordentlig senep, ketchup, brød, lighter, teppe, walkie talkie. Joda, alt er på plass.

Lenke til kommentar

Altså, det er en mp3discman sak fra Sony tror jeg det er... Den er ikke min, så jeg driter egentlig i merket.

 

 

Edit; Fikk beskjed fra pappa at vi må flytte ut, vi leier igjennom Forsvaret og noen andre har blitt utkommandert til å bo i leiligheten vi bor i. Så vi må flytte ut i løpet av måneden.. Vi skal kjøpe ny leilighet som kommer opp i nabo-bygget da. Eneste minuset er at det bygget står ferdig i September 2005.. Men det gjør meg ikke så mye, skal bo på internat til høsten (folkehøyskole). Jeg skal bo hos mamma i sommer da..

Får ny bærbar i morgen, som vi får når pappa undertegner kontrakten i morgen. Dell Latitude D500, har en Dell Latitude C640 fra før, så den D500 blir "stue pc" tenker jeg..

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...