Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, i morgen blir en hard dag. Jeg begynner kl. 10.45 utenfor bergen kino. Der skal vi ha forelesninger på storskjerm om Paris (Prinsen av Troja), Akilles, og de gamle grekernes søken etter kjærlighet, makt, ære og seier. Slike jeg har forstått det innebærer det at den vakre Helene, hustruen til kong Menelaos av Sparta, blir kidnappet. Melanos bror, kong Agamemnon av Mykene, ser på dette som en stor fornærmelse, og går til krig mot Troja for å vinne tilbake sin egen, og brorens ære.

 

Forelesningene forventes å være ferdig ca. klokken 14.00. Blodsukkernivået forventes også å stige drastisk hos studentene i salen, i løpet av foredraget.

 

Jeg gruer meg virkelig ;)

Se filmen ;)

Lenke til kommentar
W0rd :D  :love:

 

Men er jo kos og sitte hjemme å spise god mat og se en buffy ep eller 2 også  :yes:

Tja...heller Sopranos :dribble::love:

Jo da Sopranos står høyt. Men vi sparer sopranos til høsten da blir det prosjektor og hjemmekino styr for alle penga. Så da blir en hel helg med Sopranos :yes:

 

 

Edit :

 

Thea, pleide å stikke av jeg og. Og det har ordnet seg vær eneste gang. Han er nok ikke lengre unna en at det går bra, og han er nok ute å prøver grensene sine.

Ordner seg nok skal du se :thumbup:

Endret av Hoel
Lenke til kommentar
Jo da Sopranos står høyt. Men vi sparer sopranos til høsten da blir det prosjektor og hjemmekino styr for alle penga. Så da blir en hel helg med Sopranos :yes:

Hehe, jau. Når season 5 har kommet på DVD skal de kjøpes alle sammen og så skal det sees sopranos for alle penga :wee:

 

Thea: ikke bra i det hele tatt :\

Lenke til kommentar

Han ligger nok bare oppetter en vegg i nabolaget, dønn skev etter masse passiv shitrøyking.

 

Jeg har rømt en del ganger jeg og, men jeg kom alltid hjem da jeg ble sulten eller trøtt. Eller så var jeg bare å lekte/hos kamerater og hadde det så gøy at jeg ikke gadd å komme hjem.

 

Det går nok bra.

Lenke til kommentar

Hope it works out Thea! Broren min rømte også en gang... fant ham gående langs en veldig traffikert vei litt senere. Han var vel ca 4 år da. Trodde at bamsen han hadde i hendene passet godt nok på ham :p

 

 

Og til dere andre. Jeg postet

og der forsvant 4 timer med Fruity Loops. FAEN! Møkkadritt pc! HATER datamaskiner akkurat nå!! He*vete!

for å få trøst. Hint Hint.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...