kaiern Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Blæh jeg skal ha matte tentamen i morra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Huff, i morgen blir en hard dag. Jeg begynner kl. 10.45 utenfor bergen kino. Der skal vi ha forelesninger på storskjerm om Paris (Prinsen av Troja), Akilles, og de gamle grekernes søken etter kjærlighet, makt, ære og seier. Slike jeg har forstått det innebærer det at den vakre Helene, hustruen til kong Menelaos av Sparta, blir kidnappet. Melanos bror, kong Agamemnon av Mykene, ser på dette som en stor fornærmelse, og går til krig mot Troja for å vinne tilbake sin egen, og brorens ære. Forelesningene forventes å være ferdig ca. klokken 14.00. Blodsukkernivået forventes også å stige drastisk hos studentene i salen, i løpet av foredraget. Jeg gruer meg virkelig Se filmen Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Filmen er kul, spesielt hvis man går sammen med noen man liker Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Det er da de fleste filmer... Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 W0rd Men er jo kos og sitte hjemme å spise god mat og se en buffy ep eller 2 også Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 c_u_m8: Da ser man ikke på filmen vet du... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 og der forsvant 4 timer med Fruity Loops. FAEN! Møkkadritt pc! HATER datamaskiner akkurat nå!! He*vete! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 W0rd Men er jo kos og sitte hjemme å spise god mat og se en buffy ep eller 2 også Tja...heller Sopranos Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Broren min har rømt. Syv timer siden vi så han sist.Politiet kommer nå. Jeg har seriøst lett overalt... Jeg er redd Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Broren min har rømt. Syv timer siden vi så han sist.Politiet kommer nå. Jeg har seriøst lett overalt... Jeg er redd Høres ikke bra Thea. Han dukker nok opp etter hvert. Gammel er han? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) W0rd Men er jo kos og sitte hjemme å spise god mat og se en buffy ep eller 2 også Tja...heller Sopranos Jo da Sopranos står høyt. Men vi sparer sopranos til høsten da blir det prosjektor og hjemmekino styr for alle penga. Så da blir en hel helg med Sopranos Edit : Thea, pleide å stikke av jeg og. Og det har ordnet seg vær eneste gang. Han er nok ikke lengre unna en at det går bra, og han er nok ute å prøver grensene sine. Ordner seg nok skal du se Endret 2. juni 2004 av Hoel Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Høres ikke bra Thea. Han dukker nok opp etter hvert. Gammel er han? 9 år... Lenke til kommentar
Same- Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Broren min har rømt. Syv timer siden vi så han sist.Politiet kommer nå. Jeg har seriøst lett overalt... Jeg er redd Sykt da! Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Hold oss oppdatert da Thea. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Jo da Sopranos står høyt. Men vi sparer sopranos til høsten da blir det prosjektor og hjemmekino styr for alle penga. Så da blir en hel helg med Sopranos Hehe, jau. Når season 5 har kommet på DVD skal de kjøpes alle sammen og så skal det sees sopranos for alle penga Thea: ikke bra i det hele tatt :\ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 DÆVEN Thea! :| Han dukker nok opp til slutt. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Høres ikke bra Thea. Han dukker nok opp etter hvert. Gammel er han? 9 år... Huff! Ikke bra. Håper han kommer til rette uten at noe alvorlig har skjedd. Pleide stikke av selv og når eg var 12 stakk eg til oslo. Tror det er vanlig i den alderen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Han ligger nok bare oppetter en vegg i nabolaget, dønn skev etter masse passiv shitrøyking. Jeg har rømt en del ganger jeg og, men jeg kom alltid hjem da jeg ble sulten eller trøtt. Eller så var jeg bare å lekte/hos kamerater og hadde det så gøy at jeg ikke gadd å komme hjem. Det går nok bra. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Hope it works out Thea! Broren min rømte også en gang... fant ham gående langs en veldig traffikert vei litt senere. Han var vel ca 4 år da. Trodde at bamsen han hadde i hendene passet godt nok på ham Og til dere andre. Jeg postet og der forsvant 4 timer med Fruity Loops. FAEN! Møkkadritt pc! HATER datamaskiner akkurat nå!! He*vete! for å få trøst. Hint Hint. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 2. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2004 Høres ikke bra Thea. Han dukker nok opp etter hvert. Gammel er han? 9 år... Hmmm, ikke bra =/ Det ordner seg nok, sånn som alle andre sier her Kommer nok i løpet av kvelden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg