sluffy Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvorfor kjøper dere klær som koster X antall hunder kroner kroner når man kan få helt ok klær til en ganske så hyggelig pris.Mangler "nike og adidas" merket? Shorts 1: Fordi den var den enste jeg fant som jeg faktisk likte. Shorts 2: Fordi jeg må ha en helt svart shorts, og det var den eneste jeg klarte å oppdrive i hele Bergen T-skjorten jeg har planer om å kjøpe: Fordi den var den deiligste t-skjorten jeg noen gang har sett. Forresten, det er ikke gale å gå med lue nå sant... Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kan man finne ut hvor mange DPI det er i et bilde med Fireworks eller PS?Eller har det noe med printeren å gjøre? BTW: Kan du gjøre noe med Atmoet b-real? Hvem er Atmoet? Hvem er b-real? Løper du alltid til han når du har problemer? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kan man finne ut hvor mange DPI det er i et bilde med Fireworks eller PS?Eller har det noe med printeren å gjøre? BTW: Kan du gjøre noe med Atmoet, b-real? Hvem er Atmoet? Hvem er b-real? Løper du alltid til han når du har problemer? Atomet da. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Atomet, kan du være så vennlig å gjøre samfunnet en tjeneste. Ta med deg et tau og gå ut i skogen. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Atomet da. Ååja, akkurat den skjønte jeg jo ikke. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Atomet da. Ååja, akkurat den skjønte jeg jo ikke. Neivel, så hvorfor spurte du? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Atomet da. Ååja, akkurat den skjønte jeg jo ikke. Neivel, så hvorfor spurte du? Jeg lurte mest på de to andre tingene. My bad. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Atomet, kan du være så vennlig å gjøre samfunnet en tjeneste. Ta med deg et tau og gå ut i skogen. Det der hadde du ikke trengt å sagt. Din drittsekk. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Å beklager, jeg er veldig lei meg for at jeg har sagt noe som såret deg så masse... *smekk på lanken* Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Å beklager, jeg er veldig lei meg for at jeg har sagt noe som såret deg så masse... *smekk på lanken* Du tror faen meg du er noe. Vedder på at du ikke er så tøff i virkeligheten. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Å beklager, jeg er veldig lei meg for at jeg har sagt noe som såret deg så masse... *smekk på lanken* Du tror faen meg du er noe. Vedder på at du ikke er så tøff i virkeligheten. Er du så tøff i virkeligheten da? Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Å beklager, jeg er veldig lei meg for at jeg har sagt noe som såret deg så masse... *smekk på lanken* Du tror faen meg du er noe. Vedder på at du ikke er så tøff i virkeligheten. Er du så tøff i virkeligheten da? Jepp Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Å beklager, jeg er veldig lei meg for at jeg har sagt noe som såret deg så masse... *smekk på lanken* Du tror faen meg du er noe. Vedder på at du ikke er så tøff i virkeligheten. han er, det skal jeg si deg, han er Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Å beklager, jeg er veldig lei meg for at jeg har sagt noe som såret deg så masse... *smekk på lanken* Du tror faen meg du er noe. Vedder på at du ikke er så tøff i virkeligheten. Hva? Det var en unskyldning, så blir du sur. Det er vel bare en måte å finne ut om jeg er en hardbarka tøffing, kom og se selv. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Arggh får han vekk!! Nå ble eg fysisk hissig. ellers er eg snill Edit: Takk b-real. Ahhh sssss.... *noe varmt som kjøles ned lyd* Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Og der tok atomet ferie. Najs IP-Ban? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Uten å avtale et møte med meg først... så lumpen gjort av han Endret 2. juni 2004 av sluffy Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Men sluffy da. Ble våt nedentil av å se deg så macho. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 :D:D Det er ikke såååå langt mellom oss vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg