Putekos Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Hva er du du prøver å si? Du prøver vel å leke kul eller noe. Han leker ikke, han er BARNEHAGESTADIET Endret 2. juni 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Spam = Utestengelse! Ooh... Jasså mister ueland, så dine tråder er hellig. Siste ordet og greier, oi oi oi. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Spam = Utestengelse! Ooh... Jasså mister ueland, så dine tråder er hellig. Siste ordet og greier, oi oi oi. 911? Hva er du du prøver å si? Du prøver vel å leke kul eller noe. Sånn som du prøver på mener du? Huff til det nye skinnet *er syk så går å legger meg..se film ellerno* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Spam = Utestengelse! Ooh... Jasså mister ueland, så dine tråder er hellig. Siste ordet og greier, oi oi oi. 911? Hva er du du prøver å si? Du prøver vel å leke kul eller noe. Vel, jeg støtter mr.ueland 110% så kutt ut spammingen ellers kaster jeg deg hodestups ut Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Arggh! Er i godt humør selvom eg er sterk angrepet av pollen nå. Er kåt, varm, stresset og ensom men litt glad. Merkelig kombinasjon Hører på: D:\My Music\HIPHOP\Lil Kim - La Bella Mafia -2003\04 - Lil Kim - Cant Fuck With Queen Bee (Feat Governor And Shelene).Mp3 Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Spam = Utestengelse! Ooh... Jasså mister ueland, så dine tråder er hellig. Siste ordet og greier, oi oi oi. 911? Hva er du du prøver å si? Du prøver vel å leke kul eller noe. Sånn som du prøver på mener du? Huff til det nye skinnet *er syk så går å legger meg..se film ellerno* Nei, jeg prøver ikke å være kul.Jeg kommer bare med en kommentar. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Nei, jeg prøver ikke å være kul.Jeg kommer bare med en kommentar. SOm dreper tråden, og er bare teit. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Detv er over tusen meldinger og min melding er spam? ## Redigert elendig quoting ## EDIT: ## Redigert elendig quoting ## Han har mye makt. wow Endret 2. juni 2004 av Atomet Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Nei, det er det ikke. Noen er det, men uansett, kutt ut quotinga alle sammen. Kan man finne ut hvor mange DPI det er i et bilde med Fireworks eller PS? Eller har det noe med printeren å gjøre? Endret 2. juni 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Detv er over tusen meldinger og min melding er spam? ## Redigert elendig quoting ## Din mendling er spam ja. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Hører på: D:\Dc++\01-teddybears_sthlm_feat._mad_cobra-cobrastyle-pulse.mp3 Blir i skikkelig godt humør av den sangen. Edit: Atomet@ Visst du skal holde på sånn, kan du heller holde kjeft? Endret 2. juni 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Din mendling er spam ja. Er det opp til deg? EDIT: Du minner meg om en fyr med en liten bart. Endret 2. juni 2004 av Atomet Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hmm kem er atomet? Begynner å irritere meg grundig nå. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Din mendling er spam ja. Er det opp til deg? Ja, en er mektig moderator Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 han er vist moderator.. så ja.. og sånne diskusjoner er pm fint til... Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hører på: D:\Dc++\01-teddybears_sthlm_feat._mad_cobra-cobrastyle-pulse.mp3Blir i skikkelig godt humør av den sangen. Edit: Atomet@ Visst du skal holde på sånn, kan du heller holde kjeft? Back at you.... Hør hør alle sammen, jeg blir i veldig godt humør av bæbæ lille lam.mp3 Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Whee, her er gutten som klarte å svi av 700 penger på 2 badeshortser som jeg skal bruke til helgen (hopefully). Og så så jeg en litt tøff t-skjorte til 400 penger som jeg kanskje skal kjøpe i morgen. Syke priser på klær... Stolt av deg Du begynner å få teken nå Klær er gøy... Eneste som er kjip er at de koster så masse penger (noe jeg ikke alltid har) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 SnowDOG_ er du alltid kåt? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kan man finne ut hvor mange DPI det er i et bilde med Fireworks eller PS? Eller har det noe med printeren å gjøre? BTW: Kan du gjøre noe med Atmoet, b-real? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hvorfor kjøper dere klær som koster X antall hunder kroner kroner når man kan få helt ok klær til en ganske så hyggelig pris. Mangler "nike og adidas" merket? Np: In Flames - Resin <- kosemusikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg