Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmm, snakka litt om ei jente her.. angående å fortelle mor og far osv.. vel så lenge varte det.. 2 mnd.. det merkelige er at begge 2 fortsatt er veldig glad i hverandre.. tror bare det er hodet mitt det er noe i veien med.. hun betyr sååååå mye for meg, men alikevel lager hodet mitt så mye fuck.. hun sa en gang at jeg tenker for mye.. greier bare ikke stoppe.. sikkert et uforstålig innlegg.. måtte bare få ut noen ord... sitter her på jobben, greier ikke gjøre en dritt.. værste dagen i mitt liv.

Stakkars vennen :(

*gi STOOOR klem*

Kom på msn i kveld da :)

 

Føler meg ikke så topp i dag jeg heller. Noen jenter på 9 år lo av meg i heisen :p

Neida, er så glad for å ha så bagatellmessige ting å klage over. Den alvorlige stunden er over :thumbup::)

Lenke til kommentar

Whee, her er gutten som klarte å svi av 700 penger på 2 badeshortser som jeg skal bruke til helgen (hopefully). Og så så jeg en litt tøff t-skjorte til 400 penger som jeg kanskje skal kjøpe i morgen. Syke priser på klær...

 

Hva skjer her inne i dag då?

Lenke til kommentar
Whee, her er gutten som klarte å svi av 700 penger på 2 badeshortser som jeg skal bruke til helgen (hopefully). Og så så jeg en litt tøff t-skjorte til 400 penger som jeg kanskje skal kjøpe i morgen. Syke priser på klær...

Stolt av deg :thumbup:

 

Du begynner å få teken nå :)

 

Lættis episode på eksamen i dag:

 

Var på vei til å slå på dataen for å kunne starte eksamen (økonomi).

Da spurte læreren: "Har elevene lov til å bruke boksen som ligger ved siden av pcen?"

 

Jeg tror aldri jeg har ledd så mye før :laugh:

Lenke til kommentar
Var på vei til å slå på dataen for å kunne starte eksamen (økonomi).

Da spurte læreren: "Har elevene lov til å bruke boksen som ligger ved siden av pcen?"

 

Jeg tror aldri jeg har ledd så mye før :laugh:

:wee:

 

 

Nei det er ikke lett å være sensor.

Spessielt når de er 60-70 år og ser ut som de burde ha vært på gammlehjem.

 

Har 3 dvd'er liggende her som gammla har lånt av onkelen min. Blir nok kanskje filmkveld på meg. yay!

Lenke til kommentar
Har 3 dvd'er liggende her som gammla har lånt av onkelen min. Blir nok kanskje filmkveld på meg. yay!

Jeg skal nok se film i kveld jeg også, tror det blir The Shawshank Redemption. Men før den tid må jeg skrive rapport (om et forsøk jeg ikke har hatt :nei: )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...