Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kan du ikke tegne en tegning av Harry Potter for meg? Den femte boken er så sinnsykt bra. Nei, Dani, mams sier jeg burde sitte inne at least til 17.00 i dag - ensom - hun sier jeg må lære meg å nyte mitt eget selskap. Hva nå enn DET skal bety. Sjukere kvinne skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg synes nyte eget selskap er digg jeg - spesielt når ingen kan forstyrre deg, for eksempel om folka ikke er hjemme, og det er midt på natta, slik at ingen tullinger ringer eller ringer på døra. Det er jo kjempek0z. )) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Åh herregud! Fikk tilsendt et album av feite jenter her! http://f1.pg.photos.yahoo.com/ph/victorias....src=ph&.view=t IKKE SE HVIS DU HAR LETT FOR Å SPY!! Vet ikke om jeg skal le eller grine. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ikke grin iaffal. Ekke no vits i, liX. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ok da, ska'kke grine, but HELLO. Is it possible? Lenke til kommentar
t0r Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hello lizzm. Men HalTan : HENTAI! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hvem sendte? ******. Jeg må rydde i dag, og det ser såpass ille ut her at jeg knapet ser litt av pulten. Det er så døvt å rydde. Resten av rommet ekke akkurat pent det hell. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 snærtne jenter det... Bare å klaske til Edit: Dere visste at det kan værra mye bra mus i stygg innpakning ? :nice: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Broren min ryddet rommet for en sjokolade i går. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Pent det siste målet til Rosenborg. Nå står jeg opp og dusjer litt og sånn. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Uff. Hvis du stikker, vil det si at jeg må ta fatt på leksene. Dusje kan du gjøre i neste uke..? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kan utsette dusjen i en halvtime, kanskje. Men jeg vil egentlig skyte noen terrorister nå. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 * HalTam tegner Harry Potter til Thea Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 * Thea føler seg lykkelig! Nå driver jeg skriver videre i min bok om Sigrid, Frida og Olav. Kryss fingrene for at jeg får den utgitt en gang i år 2004. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg skreiv stil om Frida forrige uke, og da jeg leste den opp fikk jeg kjempeapplaus. Lenke til kommentar
t0r Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Lese opp stiler høyt? Whaaat? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg... Få... Lese? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Den var liten. Bare sånn lekse. Mekka den i timen, liX. Orker ikke nå, for nå skal jeg endelig dusje! Edit: Helvette. Det var opptatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg