Hoel Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Unban meg også. d0ne Hmm tror jeg skal sette opp http://cam.murmeldyr.net Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Fæl reklame sier bare jeg.. Men mario the suprwanker er sikker uenigHuuh? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hva skjer med ny layout på forumet a? Svær logo og greier! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hva skjer med ny layout på forumet a? Svær logo og greier! Det er reklame. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 jeg skal iallefall ikke kjøpe no hosting greier fra dem som reklamerer der..STYYYYGT Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jo, men ved siden av, til venstre, så er HW.no logoen mange ganger større enn før. Alle menyene, som Forum/Guider/Prisguide osv er helt øerst. Slik var det ikke før. Blåfargen er også lysere enn før. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det er no gærent med meg i dag. Jeg har ikke lyst til noe, men samtidig er det ett eller annet som jeg har lyst til, det er bare det at jeg finner ikke ut hva. Merkelig følelse egentlig. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det blir diskutert så mange andre steder, kan vi ikke heller ta det der? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det er no gærent med meg i dag. Jeg har ikke lyst til noe, men samtidig er det ett eller annet som jeg har lyst til, det er bare det at jeg finner ikke ut hva. Merkelig følelse egentlig. Vet hva du snakker om! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Wææææh! Fyfaen, den nye layouten var helt forjævlig stygg, synes jeg. Blæææh.... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg bruker det originale IPB-skinnet uansett, og jeg synes reklamen var helt ok. Hvertfall her, når jeg har kjapp internett. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Enset ikke reklamen før dere skrev om den jeg.. Uansett, kom ikke opp i muntlig eksamen! Jeg er så jævlig glad for det, skal heller dra på stranden å grille! 8 av 25 i klassen kom opp, jævlig surt for resten av klassen som ikke får være med å grille da. Men, "life goes on" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Den som er ansvarlig for forum-voldtekten bør gjøre noe med det, NÅ. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Forumet minner meg om Arngren's hjemmesider nå Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 hmm, snakka litt om ei jente her.. angående å fortelle mor og far osv.. vel så lenge varte det.. 2 mnd.. det merkelige er at begge 2 fortsatt er veldig glad i hverandre.. tror bare det er hodet mitt det er noe i veien med.. hun betyr sååååå mye for meg, men alikevel lager hodet mitt så mye fuck.. hun sa en gang at jeg tenker for mye.. greier bare ikke stoppe.. sikkert et uforstålig innlegg.. måtte bare få ut noen ord... sitter her på jobben, greier ikke gjøre en dritt.. værste dagen i mitt liv. Føler med deg. Finnes ikke værre drit en sånn derre. Og anngående reklamen, se på denne posten. Nei ikke selvskryt... Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Forumet minner meg om Arngren's hjemmesider nå Uff da Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Den som er ansvarlig for forum-voldtekten bør gjøre noe med det, NÅ. Agreed. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Den som er ansvarlig for forum-voldtekten bør gjøre noe med det, NÅ. Agreed. å slutt å klag her da lev med det man ser den jo nesten aldri heller da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Den strekker ut forumet til maks sidebredde, alt blir LAAANGT å lese. Sitter på svær skjerm og det SUGER å lese såpass mye fra side til side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg