Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yay! Dagens gode gjerning. Føler meg skikkelig hyggelig.

 

Prata litt med en tidligere omtalt perifer venninne, som sliter litt med stoff og problemer i familien. Ho spurte om jeg visste hvordan man lagde pommes frites, for ho var sulten, og er totalt newb på kjøkkenet. Så jeg spurte om ho ikke hadde lyst til å komme hit i stedet, på mopeden sin, fordi jeg har frityrkoker.

 

Så rydda jeg litt og sa at ho bare kunne gå rett inn (mamma er i Sverige), så lagde jeg mat til henne, mens vi prata osv. Fortsatte med at vi spiste og så på tv og snakka, mest sistnevnte. Ho ville ikke ha på elektrisk lys, så jeg fant noen stearinlys osv, ble skikkelig koselig. Litt begrensa hva man kan gjøre ut av pommes frites og ketchup, men med litt servise, noen brikker under og når man er sulten, blir det sinnsykt bra. Vi prata ikke noe som stoff og sånn, og forhold til familien, tenkte det sikkert kunne være greit for henne å bare prate om andre ting. Kjærligheten, typen, skole, jobb, fritid osv. Så kikka vi litt i noen albumer og fortsatte og prate.

 

Tror virkelig ho satte pris på det - så at jeg skal på skolen i morra tidlig, får så være.

 

 

 

(Skulle bare vært en date i stedet, så hadde jeg eid så jævlig, men det får jeg spare til Kathrine :p )

Lenke til kommentar

Så var jeg her igjen. :devil:

 

Snowdog: ikke sikkert at virusene forsvinner med å formatere fant jeg ut. Ble angrepet hardt for en måned siden, formaterte og hele grei, men tror du fan meg ikke at etter at alt var installert igjen og hadde ikke en gang vært tilknytta nettet...så hadde jeg fan meg virus inne på pc'en igjen. Klarte å drepe det rimelig lett da siden det bare var ett.

 

Klarte å spore det til en CD plate som var infisert. :|

 

Anyways er det ordentlig gode dager for meg i det siste. Fått feriepenger, og sitter nå med nesten 50000 på konto. Et luksusproblem jeg skjelden sliter med. Sitter også med planer om og kjøpe meg ny bil (nye opel astra 2004). Får rabatt hos bilforetningen siden firmaet (familiefirma ikke hotellet) er storkunde der. Frister enormt...

 

btw: bfisk, nice one. Trenger ikke være et gourmet måltid for å være koselig. Bare viser at man er oppfinnsom.

Lenke til kommentar

hmm, snakka litt om ei jente her.. angående å fortelle mor og far osv.. vel så lenge varte det.. 2 mnd.. det merkelige er at begge 2 fortsatt er veldig glad i hverandre.. tror bare det er hodet mitt det er noe i veien med.. hun betyr sååååå mye for meg, men alikevel lager hodet mitt så mye fuck.. hun sa en gang at jeg tenker for mye.. greier bare ikke stoppe.. sikkert et uforstålig innlegg.. måtte bare få ut noen ord... sitter her på jobben, greier ikke gjøre en dritt.. værste dagen i mitt liv.

Lenke til kommentar

Dr3as, ikke så uforstålig. Å tenke for mye er noe dritt, derfor har jeg lagt av meg vanen i alle andre sammenhenger en i pc verden :yes: Men hvis dere begge 2 fortsatt er glade i hverandre og bryr dere om hverandre er det jo håp i å prøve engang til

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...