ahpadt Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 God morgen Yepp, i dag har jeg hatt eksamen! kjempe gøy I hvilket fag? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kjøkken produksjon Hvilken linje går du på a? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kjøkken produksjon Hvilken linje går du på a? Sikkert kokk? Nå tar jeg meg en liten pause i lesingen. Jeg håper bare jeg står i morgen. Har fått mensen i dag, og det vil si:ryggsmerter, hodepine og hovne ben. Blir digg å sitte sånn i 6 timer i morgen, samtidig som du har eksamen i et fag du holder på å stryke i. Livet er rettferdig! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Har fått mensen i dag, og det vil si:ryggsmerter, hodepine og hovne ben. Blir digg å sitte sånn i 6 timer i morgen, samtidig som du har eksamen i et fag du holder på å stryke i. Livet er rettferdig! du får vell "riste" den av deg da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 du får vell "riste" den av deg da N-A-M! Dagens appetittvekker! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hHAha, den var nasty. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 her og, både stasjonær og laptop Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jau god morgen. Jeg har herved ødelagt søvnbehovet mitt for i kveld. Men fy pokker så deilig det var å sove. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jau god morgen.Jeg har herved ødelagt søvnbehovet mitt for i kveld. Men fy pokker så deilig det var å sove. Hehe =) Hadde seriøse problemer medå få sove inatt jeg og.. Så la jeg meg en halvtime istad for å sove litt, trulig digg og sove litt..jeg vil mer, men da trur jeg at jeg ikke står opp før i natt eller imorgen.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Nå gidder jeg ikke øve mer til eksamen. Nå har jeg sykt vondt i magen, så skal snart legge meg med varmepute foran magen. Sitter og synes synd på meg selv. Jeg fortjener nye sandaler i morgen, hva? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Nå gidder jeg ikke øve mer til eksamen. Nå har jeg sykt vondt i magen, så skal snart legge meg med varmepute foran magen. Sitter og synes synd på meg selv. Jeg fortjener nye sandaler i morgen, hva? kun hvis du står på examen Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 kun hvis du står på examen Men det vet jeg jo ikke før 25.juni... Ingen sandaler før da? You must be kiddin' me Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 kun hvis du står på examen Men det vet jeg jo ikke før 25.juni... Ingen sandaler før da? You must be kiddin' me Joda! Gå ut og bruk alle penga dine til du er konk! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Joda! Gå ut og bruk alle penga dine til du er konk! Takk for at du sier det jeg ville høre... En føyelig mann Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Joda! Gå ut og bruk alle penga dine til du er konk! Takk for at du sier det jeg ville høre... En føyelig mann *gi RBK en hundrelapp* Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Joda! Gå ut og bruk alle penga dine til du er konk! Takk for at du sier det jeg ville høre... En føyelig mann og siden mannen din da ikke satte grenser så får du masse gjeld og tar til slutt livet ditt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 *gjemme seg bak en busk for RBK* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg