Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Okei, tenk dere denne situasjonen:

 

Jeg er på fest. Danser med en kar som begynner å spørre om jeg har type. Jeg svarer ja, og at jeg er glad i han og kommer derfor ikke til å gjøre noe. Videre spør han hvem denne typen er,så finner han ut at det er en kamerat av han. Likevel fortsetter han å prøve seg (sjekketrikset var "er du halvt spansk?" :roll:). Jeg har nå sagt dette til kjæresten da, selv om det kanskje ikke var så veldig snilt av meg. Hva hadde du gjort hvis vennen din hadde gjort dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ærlig talt, når jeg går ned i fem fag har jeg grunn til å være lei meg. Derfor ER jeg misfornøyd med en firer. Sier ikke at fire er en dårlig karakter - det har jeg aldri sagt, jeg sier bare at JEG er skuffet. Det er jeg, sinnsykt skuffet også.

 

EDIT:

Same sa NØYAKTIG det jeg mente!

Ja, det er sinnsykt kjipt å få fire når du er vant med fem/seks. Visse folk forstår ikke sånt. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Okei, tenk dere denne situasjonen:

 

Jeg er på fest. Danser med en kar som begynner å spørre om jeg har type. Jeg svarer ja, og at jeg er glad i han og kommer derfor ikke til å gjøre noe. Videre spør han hvem denne typen er,så finner han ut at det er en kamerat av han. Likevel fortsetter han å prøve seg (sjekketrikset var "er du halvt spansk?" :roll:). Jeg har nå sagt dette til kjæresten da, selv om det kanskje ikke var så veldig snilt av meg. Hva hadde du gjort hvis vennen din hadde gjort dette?

Spurt han om det var noe alvorlig gale i veien med skallen hannes. Hadde nesten hatt lyst å gi han bank, hadde det ikke vært for at de fleste jeg kjenner er MYE større og sterkere enn meg. En "venn" som gjør sånt er lite vits i å ta vare på.

Lenke til kommentar
Hva hadde du gjort hvis vennen din hadde gjort dette?

Sagt i fra at det han gjorde var uakseptabelt og hvis han gjorde noe lignende igjen at vårt vennskap var dødt, og neste gang jeg så han kunne han vente seg.

Sånn gjør man bare ikke :thumbdown:

Lenke til kommentar
(sjekketrikset var "er du halvt spansk?" :roll:).

Wow for et skjekketriks. Sikker på at det var met som et skjekketriks?

Ja, det var ment som et sjekketriks. Jeg ser jo absolutt ikke spansk ut. Mer afghansk.

vel, hva du ligner på kan komme an på øyene som ser.

Spør du f.eks bestemoren din hvem du ligner på så sier hun kanskje at du ligner på din mor, og spør du noen andre så kan de si at du ligner på din far..

Vil ikke ha tatt det så utrolig alvorlig utifra bare den kommentaren der.

Men så sier du vel bare deler av historien som du bruker Thea :wee:

Lenke til kommentar
Men så sier du vel bare deler av historien som du bruker Thea :wee:

You know me too well. :p Uansett så møtte jeg han i dag også. Han tok visst ikke hintet da jeg dyttet han bort på søndag, så han skulle absolutt ha klem og satte seg på t-banen med meg. Kjæresten min har lovt meg å ikke konfrontere han med det, da. Litt dumt at vi går på samme skole... :no:

Lenke til kommentar
You know me too well. :p Uansett så møtte jeg han i dag også. Han tok visst ikke hintet da jeg dyttet han bort på søndag, så han skulle absolutt ha klem og satte seg på t-banen med meg. Kjæresten min har lovt meg å ikke konfrontere han med det, da. Litt dumt at vi går på samme skole... :no:

:wee:

 

Vel, hvis fyren er en sånn "klemmefyr" så..vel...go ahead.

Hvis ikke så si det til han at han skal ta å roe seg ned.

Værre er det ikke.

Lenke til kommentar
Ærlig talt, når jeg går ned i fem fag har jeg grunn til å være lei meg. Derfor ER jeg misfornøyd med en firer. Sier ikke at fire er en dårlig karakter - det har jeg aldri sagt, jeg sier bare at JEG er skuffet. Det er jeg, sinnsykt skuffet også.

 

EDIT:

Same sa NØYAKTIG det jeg mente!

Ja, det er sinnsykt kjipt å få fire når du er vant med fem/seks. Visse folk forstår ikke sånt. :thumbdown:

Er ikke vant med seks. Men i bokmål og sidemål forventer jeg en femmer av meg selv. Noe annet er katastrofte, for min del. Katastrofen er et faktum for min del, hvorvidt fire er en dårlig karakter er et helt annet spørsmål. Jeg synes ikke det, men i visse fag krever jeg en femmer. Period.

Lenke til kommentar
Men så sier du vel bare deler av historien som du bruker Thea :wee:

You know me too well. :p Uansett så møtte jeg han i dag også. Han tok visst ikke hintet da jeg dyttet han bort på søndag, så han skulle absolutt ha klem og satte seg på t-banen med meg. Kjæresten min har lovt meg å ikke konfrontere han med det, da. Litt dumt at vi går på samme skole... :no:

Altså, det og få kjærsten sin til å love sånt / love sånt til kjærsten sin er vel unødvending.

Folk flest burde vite at kjærster sier "alt" til hverandre, og ta utgangspunkt i det. Så hvis typen din konfrotere han karen med det her, så burde det ikke sjokkere han.

Lenke til kommentar
By the way, jeg så Sasha Gabor på trikken! :woot::ermm:

Apropo Sasha Gabor:

En veninne av meg, nokså gal bør det vel nevnes, traff ham på gaten en gang. I sin tro over at det var Sean Connery (!)(han ligner jo litt?), så sa hun til Sasha:

-Å Hello! My mum is so fascinated by you! She has all of your movies!

 

Dette er faktisk sant, lo meg ihjel da jeg hørte det. Veninnen min var vel ca 13 da det skjedde.

 

 

Og HalTan, hvorfor bare Led Zeppelin? :mad::hrm:

Lenke til kommentar

VEl, når man handler nokså mainstream utgivelser som dette så er platekompaniet en god idè. Plater til 90 kr er flottefint. Ellers er jo Tiger en flott butikk. :)

 

EDIT: Da mangler jeg 5 studioalbum, How The West Was Won (2CD live) + The Song Remains The Same (film-soundtrack) til jeg har Det jeg vil ha av Led Zepp. Ops, sleng på en dvd eller tre også.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Apropo Sasha Gabor:

En veninne av meg, nokså gal bør det vel nevnes, traff ham på gaten en gang. I sin tro over at det var Sean Connery (!)(han ligner jo litt?), så sa hun til Sasha:

-Å Hello! My mum is so fascinated by you! She has all of your movies!

 

Dette er faktisk sant, lo meg ihjel da jeg hørte det. Veninnen min var vel ca 13 da det skjedde.

 

:lol:

 

HÆhæHÆhæHæHÆ

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...