Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk i klasse med en på ungdomskolen, og hun gikk ut med 5,7 i snitt eller noe sånnt. Selv om hun ikke har så sinnsykt stort omløp i toppetasjen. Hun satt flere timer daglig å gjorde lekser og pugget til prøver, uten å forstå alt hun leste, men siden hun kunne det nærmest ordrett fra boken fikk hun sinnsykt gode karakterer. Det var for eksempel umulig å diskutere noe med henne, fordi hun ikke skjønte en drit av det man sa og hun kunne ikke ytre egne meninger, eller tenke seg forskjellige situasjoner.

Lenke til kommentar
Jeg gikk i klasse med en på ungdomskolen, og hun gikk ut med 5,7 i snitt eller noe sånnt. Selv om hun ikke har så sinnsykt stort omløp i toppetasjen. Hun satt flere timer daglig å gjorde lekser og pugget til prøver, uten å forstå alt hun leste, men siden hun kunne det nærmest ordrett fra boken fikk hun sinnsykt gode karakterer. Det var for eksempel umulig å diskutere noe med henne, fordi hun ikke skjønte en drit av det man sa og hun kunne ikke ytre egne meninger, eller tenke seg forskjellige situasjoner.

da mener jeg at hu ikke burde fått så gode karakterer, maks en 5er hvis hu ikke kan diskutere det stoffet en gang

Lenke til kommentar
Appropo 4ere. Jeg henger meg om jeg får 4 i norsk skriftlig istedet for 5!

Og jeg løper naken på E18 i mørket om jeg får 3 i Elektronikk!! :wallbash:

 

Jeg tillater meg selv å quote min egen post.

 

Nå må dere fa*pip* i he*pip* slutte å klage på firere, karakter h*pip*er!

(får ut litt av mitt sterke temperament). Jeg er kjempe glad hvis jeg får en treer på prøver inkl. tentamener.

 

"Buhuu... Jeg fikk bare firere, nå skal jeg skyte meg selv før pappa gjør det. Væævææ.." Ingen foreldre skader barna sine hvis de får et par dårige karakterer, hvertfall ikke som jeg vet om.

Slutt å syte, hvertfall slutt med det her!

Endret av BeFs
Lenke til kommentar
Jeg ville drept for en 4 i 1MX (noe jeg IKKE får pga gammel lærer som burdte vært pansjonert for 10 år siden :realmad: )

Jeg kunne ha fått 6 i 1MX til jul hvis jeg hadde jobbet litt mer i følge læreren min. Nå er jeg nede i 3... Kanskje man skal jobbe for å oppnå noe, før man klager over at man ikke får det til...:)

Lenke til kommentar
Nå må dere fa*pip* i he*pip* slutte å klage på firere, karakter h*pip*er!

(får ut litt av mitt sterke temperament). Jeg er kjempe glad hvis jeg får en treer på prøver inkl. tentamener.

 

"Buhuu... Jeg fikk bare firere, nå skal jeg skyte meg selv før pappa gjør det. Væævææ.." Ingen foreldre skader barna sine hvis de får et par dårige karakterer, hvertfall ikke som jeg vet om.

Slutt å syte, hvertfall slutt med det her!

Jeg tillater meg selv å quote min egen post.

At du blir glad for 3, betyr ikke at andre som er flinkere enn deg på skolen, og har som ett mål å komme nærmest sekseren som mulig, syns det er bra å få det.

 

noen er smarte, noen er dumme, noen er lure, noen pugger, andre ikke.

 

SnowDOG_ har laga en skoletråd ett sted, ta det der ;)

Lenke til kommentar
Nå må dere fa*pip* i he*pip* slutte å klage på firere, karakter h*pip*er!

(får ut litt av mitt sterke temperament). Jeg er kjempe glad hvis jeg får en treer på prøver inkl. tentamener.

 

"Buhuu... Jeg fikk bare firere, nå skal jeg skyte meg selv før pappa gjør det. Væævææ.." Ingen foreldre skader barna sine hvis de får et par dårige karakterer, hvertfall ikke som jeg vet om.

Slutt å syte, hvertfall slutt med det her!

Jeg ble sur når jeg fikk 4 i norsk tentamen her for litt siden, ikke fordi jeg synes 4 er en dårlig karakter men fordi jeg vet jeg kan bedre... Må vel få lov til det selv om ikke du synes det samme...

Lenke til kommentar

Ærlig talt, når jeg går ned i fem fag har jeg grunn til å være lei meg. Derfor ER jeg misfornøyd med en firer. Sier ikke at fire er en dårlig karakter - det har jeg aldri sagt, jeg sier bare at JEG er skuffet. Det er jeg, sinnsykt skuffet også.

 

EDIT:

Same sa NØYAKTIG det jeg mente!

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...