Dr3as Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 bah, den smilyen irriterer meg når jeg bruker hw.no skinnet på forumet ser jeg en hvit firkant rundt den :| jaja Lenke til kommentar
Same- Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jupp, examen ja....skal ha muntlig matte idag kl14:50....ønsk meg lykke til? 35 min til. GL Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Lykke til alle sammen :) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 idag møtte jeg opp på skolen for å finne ut av hva jeg kom opp i, muntlig eksamen.. Så fikk vi vite at vi var pulje 2 og fikk fri til fredag ;D Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 idag møtte jeg opp på skolen for å finne ut av hva jeg kom opp i, muntlig eksamen.. Så fikk vi vite at vi var pulje 2 og fikk fri til fredag ;D Gratulerer Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg skal på jobb nå jeg... nest siste jobbedag. Når jeg er ferdig på jobb i morra, skal jeg aldri tilbake. Fy flate, så deilig... Også har jeg kanskje krangla meg til en 6-er i samfunnslære, og en muntlig geografiprøve, slik at jeg kanskje får en femmer, der. Får se Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Hvilken måte er den raskeste når det gjelder selvmord? Har selvpining, henging, styrte i døden eller kvele seg selv som alternativer. Fikk 4 i bokmål og sidemål. Jeg tør ikke vise det til muttern og fattern - de vil drepe meg! Eneste jeg kan skyrte av er 5+ i engelsk, men menneske: FIRE I BOKMÅL OG SIDEMÅL. May I hang myself? Endret 1. juni 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvilken måte er den raskeste når det gjelder selvmord? Har selvpining, henging, styrte i døden eller kvele seg selv som alternativer. Fikk 4 i bokmål og sidemål. Jeg tør ikke vise det til muttern og fattern - de vil drepe meg! Eneste jeg kan skyrte av er 5+ i engelsk, men menneske: FIRE I BOKMÅL OG SIDEMÅL. May I hang myself? Skrytepave Selv om jeg gjør det samme selv, og noen ganger glemmer jeg hvem jeg snakker til. Det er flaut å klage sinnsykt på en 4er til folk som er fornøyd med 3. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg skal på jobb nå jeg... nest siste jobbedag. Når jeg er ferdig på jobb i morra, skal jeg aldri tilbake. Fy flate, så deilig... Også har jeg kanskje krangla meg til en 6-er i samfunnslære, og en muntlig geografiprøve, slik at jeg kanskje får en femmer, der. Får se Er vel det samfunnslære og samfunnsfag går ut på. diskutering og litt krangling Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Nå må dere fa*pip* i he*pip* slutte å klage på firere, karakter h*pip*er! (får ut litt av mitt sterke temperament). Jeg er kjempe glad hvis jeg får en treer på prøver inkl. tentamener. "Buhuu... Jeg fikk bare firere, nå skal jeg skyte meg selv før pappa gjør det. Væævææ.." Ingen foreldre skader barna sine hvis de får et par dårige karakterer, hvertfall ikke som jeg vet om. Slutt å syte, hvertfall slutt med det her! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Anyway, karakterer har minimalt å si på intelligens, ei i klassen min har 6 i nesten alle fag, utelukkende pga pugging. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Anyway, karakterer har minimalt å si på intelligens, ei i klassen min har 6 i nesten alle fag, utelukkende pga pugging. men for å få 6 i alle fag så må du ha inteligens, en som er stokk dum kan ikke pugge seg til en 6 med mindre læreren din er alt for slapp med karakteren da 6 skal vise at eleven forstår det som faget handler om veldig godt og kunne gjerne litt mer eller like mye som læreren (skal egentlig være noe sånt,) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Anyway, karakterer har minimalt å si på intelligens, ei i klassen min har 6 i nesten alle fag, utelukkende pga pugging. men for å få 6 i alle fag så må du ha inteligens, en som er stokk dum kan ikke pugge seg til en 6 med mindre læreren din er alt for slapp med karakteren da 6 skal vise at eleven forstår det som faget handler om veldig godt og kunne gjerne litt mer eller like mye som læreren (skal egentlig være noe sånt,) Neida, ikke stein stokk dum, men jeg vet om mange som får mye lavere karakterer som er MYE smartere. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Neida, ikke stein stokk dum, men jeg vet om mange som får mye lavere karakterer som er MYE smartere. hva slags smart? for at man skal kunne få 6 i alle fag så må du ha noe mellom øra Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Neida, ikke stein stokk dum, men jeg vet om mange som får mye lavere karakterer som er MYE smartere. hva slags smart? for at man skal kunne få 6 i alle fag så må du ha noe mellom øra Å kunne mer uten å pugge masse. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Neida, ikke stein stokk dum, men jeg vet om mange som får mye lavere karakterer som er MYE smartere. hva slags smart? for at man skal kunne få 6 i alle fag så må du ha noe mellom øra Å kunne mer uten å pugge masse. men siden de da ikke får bedre karakterer så er jo det et tegn på at de ikke er like skoleflinke som hu da Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Nei, det er et tegn på at de har et liv utenom skolen Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det er jo ingen ting galt i å være skole flink da. En ting er å være flink, men en annen ting er å klage over at man ikke er så flink som man trodde. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Nei, det er et tegn på at de har et liv utenom skolen ja eller det at hu bare er veldig flink til å lære seg ting på egenhånd og de er ikke Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Det jeg vil frem til er: Det at du har gode karakterer betyr ikke nødvendigvis at du er intelligent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg