Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal på jobb nå jeg... nest siste jobbedag. Når jeg er ferdig på jobb i morra, skal jeg aldri tilbake. Fy flate, så deilig...

 

Også har jeg kanskje krangla meg til en 6-er i samfunnslære, og en muntlig geografiprøve, slik at jeg kanskje får en femmer, der. Får se :)

Lenke til kommentar

Hvilken måte er den raskeste når det gjelder selvmord? Har selvpining, henging, styrte i døden eller kvele seg selv som alternativer.

 

Fikk 4 i bokmål og sidemål. Jeg tør ikke vise det til muttern og fattern - de vil drepe meg!

 

Eneste jeg kan skyrte av er 5+ i engelsk, men menneske: FIRE I BOKMÅL OG SIDEMÅL. May I hang myself?

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar
Hvilken måte er den raskeste når det gjelder selvmord? Har selvpining, henging, styrte i døden eller kvele seg selv som alternativer.

 

Fikk 4 i bokmål og sidemål. Jeg tør ikke vise det til muttern og fattern - de vil drepe meg!

 

Eneste jeg kan skyrte av er 5+ i engelsk, men menneske: FIRE I BOKMÅL OG SIDEMÅL. May I hang myself?

Skrytepave

Selv om jeg gjør det samme selv, og noen ganger glemmer jeg hvem jeg snakker til. Det er flaut å klage sinnsykt på en 4er til folk som er fornøyd med 3.

Lenke til kommentar
Jeg skal på jobb nå jeg... nest siste jobbedag. Når jeg er ferdig på jobb i morra, skal jeg aldri tilbake. Fy flate, så deilig...

 

Også har jeg kanskje krangla meg til en 6-er i samfunnslære, og en muntlig geografiprøve, slik at jeg kanskje får en femmer, der. Får se :)

Er vel det samfunnslære og samfunnsfag går ut på. diskutering og litt krangling ;)

Lenke til kommentar

Nå må dere fa*pip* i he*pip* slutte å klage på firere, karakter h*pip*er!

(får ut litt av mitt sterke temperament). Jeg er kjempe glad hvis jeg får en treer på prøver inkl. tentamener.

 

"Buhuu... Jeg fikk bare firere, nå skal jeg skyte meg selv før pappa gjør det. Væævææ.." Ingen foreldre skader barna sine hvis de får et par dårige karakterer, hvertfall ikke som jeg vet om.

Slutt å syte, hvertfall slutt med det her!

Lenke til kommentar
Anyway, karakterer har minimalt å si på intelligens, ei i klassen min har 6 i nesten alle fag, utelukkende pga pugging.

men for å få 6 i alle fag så må du ha inteligens, en som er stokk dum kan ikke pugge seg til en 6 med mindre læreren din er alt for slapp med karakteren da 6 skal vise at eleven forstår det som faget handler om veldig godt og kunne gjerne litt mer eller like mye som læreren (skal egentlig være noe sånt,)

Lenke til kommentar
Anyway, karakterer har minimalt å si på intelligens, ei i klassen min har 6 i nesten alle fag, utelukkende pga pugging.

men for å få 6 i alle fag så må du ha inteligens, en som er stokk dum kan ikke pugge seg til en 6 med mindre læreren din er alt for slapp med karakteren da 6 skal vise at eleven forstår det som faget handler om veldig godt og kunne gjerne litt mer eller like mye som læreren (skal egentlig være noe sånt,)

Neida, ikke stein stokk dum, men jeg vet om mange som får mye lavere karakterer som er MYE smartere.

Lenke til kommentar

Neida, ikke stein stokk dum, men jeg vet om mange som får mye lavere karakterer som er MYE smartere.

hva slags smart?

for at man skal kunne få 6 i alle fag så må du ha noe mellom øra

Å kunne mer uten å pugge masse.

men siden de da ikke får bedre karakterer så er jo det et tegn på at de ikke er like skoleflinke som hu da :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...