b-real Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hvorfor gjøre det tungvint når du kan bruke IE? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Oh beloved one You have given me precious memories Which I will always remember You are and shall forever be in my dreams My everything... You seduced me and found the key to the portal The portal that leads To the very depth of my heart With a sweet caress You opened the gate of eternal lust My everything... In a divine spell I was held Almost as in a fairytale Embraced by your love, body and lust My everything... ...Deeper and deeper I sink Into the mist of melancholy Fragments of precious moments we had In memory forever In dreams and imagination An everyday growing emptiness Hurts as if a piece of my life has vanished Dismal thoughts of desolation Grieves in my mind I cry tears in solitude I cry my tears for the loss of my everything The pain inside from a broken heart Tears my soul apart The greatest passion of all Fading away Forever lost... Emotions which now Only seem to exist in my dreams Emotions which now seems to be Forever lost Og hvem sier at Metal-bands bare snakker tull? Uansett. God natt folks. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Skulle bare si god morgen gutter og jenter, nå stikker jeg snart på jobb ENDELIG jobbdag igjen. wooho! Endret 1. juni 2004 av allyse Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hey Jude Fikk fan ikke sove inatt Sov litt dog, men ble mye irc og tull.. Lykke til folk som skal ha eksamen idag /me lager verdens beste frokost.. Snakkas senere, skal ta en del av oppkjøringa på moped idag og sette sammen ny maskin om jeg rekker det og får taki boxedkjøler.. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 SnowDOG; med Hijackthis har du full kontroll. Bruker det selv. Aldri mer kapring av hjemmesider! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ah, utplassering Mye bedre enn skole. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hvor er du utplassert? selv sitter jeg på jobb.. prøver å få skrevet en artikkel for programmer.no samtidig. FOR lite soving denne helgen.. rett å slett for mye towermaps for wc3 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 FOR lite soving denne helgen.. rett å slett for mye towermaps for wc3 Kan vel si det samme her også Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg har jo fortalt at jeg kom opp til eksamen..Jeg har glemt å hente forberedelsen på fredag, så tror jeg sliter sinnsykt... Har dere ikke forberedelse på skolen nå?? Kan godt ta bilde av mitt ark og sende det til deg hvis vi har den samme... Slik at du vet hva du må pritne ut og sånn.. Er det imorra dere har eksamen? Lenke til kommentar
tøs Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Er så ufattelig glad for at jeg er ferdig med skolen (for denne gang), og eksamens terroren .. sweet.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jupp, examen ja....skal ha muntlig matte idag kl14:50....ønsk meg lykke til? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jupp, examen ja....skal ha muntlig matte idag kl14:50....ønsk meg lykke til? Lykke til Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Rekker å ønske deg lykke til jeg også gl hf bal :D Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 FOR lite soving denne helgen.. rett å slett for mye towermaps for wc3 Kan vel si det samme her også Tower Maps er morro!! X td versjonene er best Blitt noen timer med det ja.. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 angående towermaps så blir man jo helt avhening.. får det ikke helt til så spiller man og spiller og spiller og spiller og spiller.. men jeg får fortsette litt på artikkel om Ad-Aware.. *pimpe cola* Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg jobber på et sted de driver på med webdesign Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hørtes spennende ut, selv hadde jeg utplassering hos firmaet til onkelen min på ungd. og vgs. han driver et it-konsulent firma morsom jobb :D Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jepp, akkurat nå holder jeg på med bugtesting Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hallo folkens... har laget mitt første dokument i Photoshop ever nå. Skal liksom være en sig til et annet forum (der de tilllater bilder i sig!! ) Tilbakemelding? Skriften er liksom satt slik at det skal se ut som om den rister av bass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg