b-real Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Men nå er det vist køppfinale på tv så jeg skal ta meg morrarøyken og sette meg ned å se for en gangs skyld Og ja, jeg er i mye bedre humør akkurat nå Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Godt å høre. b-real. ) Jeg fikke ikke posta så mye trøsting i natt, siden jeg ble så jævlig trøtt og la meg og så på Shrek. :/ Og nå fant jeg ut at jeg glemte å sette korken på Fanta-flaska. ****** heller. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Føler med deg soso :grine: daff fanta kan være noe av det verste her på kloden... Lenke til kommentar
t0r Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Bra du er bedre da b-real. Nå er det rally *WROOOOOOOM* Håper du liker dau fanta soso Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Føler med deg soso :grine: daff fanta kan være noe av det verste her på kloden... Nei, egentlig ikke, for da smaker det faktisk appelsin. Og jeg har funnet ut at noe av det geniale ved fanta er at om du glemmer og sette korken på og ikke har rista for mye, så forblir kullsyra der uansett. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Føler med deg soso :grine: daff fanta kan være noe av det verste her på kloden... Da ser du altså vekk fra rista cola, som noen har glemt å lukke igjen korken på? :-) Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det verste som finnes er lunkent, småvarmt vann når du ligger i sengen, er drittørst og det føles ut som noen sinnsyke mil til springen. Da ler du ikke! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jess. Solberg vant. *grin* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Det verste som finnes er lunkent, småvarmt vann når du ligger i sengen, er drittørst og det føles ut som noen sinnsyke mil til springen. Da ler du ikke! ØYH! Det e sant, sånnt glass som har stått over natta... :gretten: morn forresten Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Morn, morn. *strekke på seg* For et strååålende humør! Krystallnatta markering i Oslo i dag - skal være med i fakkeltoget!! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 yeah, en time til så skal jeg hjem, er helt skutt idag. Lenke til kommentar
t0r Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 SOLBEEEERG!!! *WEEEEEEEEEEE* he lokt væri hæppi ån tivi Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Skikkelig stille her nå, og siden det er så stille så burde jeg mye heller gjøre excel-leksene mine, derfor håper jeg nå på et lite tegn av liv her - slik at jeg slipper å bli torturert med tanken på leksehaugen. Doh. :gretten: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hei, jeg ser på køppfinalen og ligger i senga. Derfor orker jeg ikke å skrive, men jeg unner ingen å gjøre Excel-lekser (er så forferdelig lei selv), så derfor er jeg så snill. Btw, du hadde en flott ord deling der oppe i sted. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Yeah! Noen lever! Tja, takker....tror jeg. Jeg lå og leste HP, også hørte broren min på cupfinalen (vi har ikke lov til å se på tv)...Synes fotball er gøy å se på når man er på stadion, men å høre om det..gørrkjedelig. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hae? Får dere ikke lov til å se på TV? Jeg ser på TV og er på forum og sånn på en gang. Også har jeg ikke stått opp ennå, fant jeg ut. Lenke til kommentar
t0r Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Du har ikke lov til å se på tv? Vel, jeg cyber'er med male30 jeg :S Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Nei, for mams sier grunnen til lillebrors ustyrtelige temperament skyldes tv-tittinga. Jeg som bare ser på Simpsons, får ikke engang sett på det. Så fikk jeg ikke lov til å dra og trene i dag, heller ikke dra på kino. Mamma er bitch i dag. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vil du ha noe selskap da? Nå vant Rosenborg køppen, så da står jeg opp og dusjer. Edit: Nei, de vant ikke, så da blir jeg litt til. De bare leder. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Får du ikke lov til noe som helst? Dakar :grine: Hmms.. lurer på om jeg skal sette meg ned å tegne litt, men aner ikke HVA.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg