Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Føler med deg soso :grine: daff fanta kan være noe av det verste her på kloden...

Nei, egentlig ikke, for da smaker det faktisk appelsin. Og jeg har funnet ut at noe av det geniale ved fanta er at om du glemmer og sette korken på og ikke har rista for mye, så forblir kullsyra der uansett. :)

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Det verste som finnes er lunkent, småvarmt vann når du ligger i sengen, er drittørst og det føles ut som noen sinnsyke mil til springen. Da ler du ikke!

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Skikkelig stille her nå, og siden det er så stille så burde jeg mye heller gjøre excel-leksene mine, derfor håper jeg nå på et lite tegn av liv her - slik at jeg slipper å bli torturert med tanken på leksehaugen. Doh. :gretten:

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Yeah! Noen lever! :woot:

Tja, takker....tror jeg. :mrgreen:

Jeg lå og leste HP, også hørte broren min på cupfinalen (vi har ikke lov til å se på tv)...Synes fotball er gøy å se på når man er på stadion, men å høre om det..gørrkjedelig.

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Nei, for mams sier grunnen til lillebrors ustyrtelige temperament skyldes tv-tittinga. Jeg som bare ser på Simpsons, får ikke engang sett på det. Så fikk jeg ikke lov til å dra og trene i dag, heller ikke dra på kino. Mamma er bitch i dag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...