Penneknekt Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Kan bare føye meg inn i rekken og si; JA! Men tidenes beste album heter Dark Side of the Moon. Nå tok du litt hardt i, synes jeg. Enig i at Dark Side of The Moon fortjener 1. plass, men ikke at OK Computer er på 2. Hva skjedde med klassikere som Peaches sitt glimrende "Fritt Fall" og Miss3 sin selvskrevne klassiker "Urban Generation"? Nei, OK Computer fortjener ikke andreplass. Invester heller i Yabba-dabba-dance 3. Uovertruffen plate! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Endelig hjemme fra en über kjipt helg på hytta, med bare jobbing og dritt Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Endelig hjemme fra en über kjipt helg på hytta, med bare jobbing og dritt Hytte=Dårlig Data=Bra Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Synd å høre at du ble frastjelt så mye Thea! Dumt spørsmål: Hvordan klarer du det egentlig? Har aldri blitt frastjålet noe på fest jeg, men så er jeg kanskje flink til å passe på tinga mine Eller er mest med folk jeg kjenner... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Alle gutter som kler seg pent er vel mer sosser enn snobber..Innbiller meg at de rike er snobber og oss som er litt lavere på rangstigen er sosser... (Ps er ikke soss/snobb) Altså, dust? Om man er soss/snobb tror jeg ligger mest på måten man tenker på, ikke klesstilen. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 JEg liker å kle meg pent...er vell ikke soss/snobb? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Endelig hjemme fra en über kjipt helg på hytta, med bare jobbing og dritt Hytte=Dårlig Data=Bra Agreed Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Alle gutter som kler seg pent er vel mer sosser enn snobber..Innbiller meg at de rike er snobber og oss som er litt lavere på rangstigen er sosser... (Ps er ikke soss/snobb) Og hva med alle oss som rett og slett bare trives i pene klær? Jeg, for eksempel, digger og gå i dress, fordi jeg føler meg svært komfortabel i en. Jeg går også med typiske "sosseklær", men ikke fordi jeg har mye penger, eller ser ned på noen, eller whatever. Jeg trives slik, jeg Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) La folk kle seg slik de vil. Vil for øvrig legge til at oppfatningen av "pent" er høyst forskjellig fra person til person. Jeg, personlig, synes ikke rosa skjorte og bandana er "pent", jeg synes det er møkk stygt. Endret 31. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Togo Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg, personlig, synes ikke rosa skjorte og bandana er "pent", jeg synes det er møkk stygt. Syns noen i det hele tatt det er fint? :O Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Jeg, personlig, synes ikke rosa skjorte og bandana er "pent", jeg synes det er møkk stygt. Syns noen i det hele tatt det er fint? :O det er over 6MILLIARDER mennesker på jorda, noen mp da synes det er fint Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 det er over 6MILLIARDER mennesker på jorda, noen mp da synes det er fint Deriblandt 80% av Oslo Vest. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Ser hva han gjør i dataen Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 HalTan: relax! Jeg synes heller ikke rosa skjorte og bandana er noe pent. Derimot synes jeg skjorter, ullgensere og normale bukser er pent. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 HalTan: relax! Jeg synes heller ikke rosa skjorte og bandana er noe pent. Derimot synes jeg skjorter, ullgensere og normale bukser er pent. Hmm...har 5 rosa skjorter jeg Lenke til kommentar
Togo Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Deriblandt 80% av Oslo Vest. Haha! >_< Seriøst? Så patetisk! No offence mot de som faktisk bruker det, thou. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Hmm...har 5 rosa skjorter jeg Men så finnes det dem som bruker sminke i tillegg! Ny avatar! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Fra kommunisme til fyll? Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Fra kommunisme til fyll? Fyll er hakket bedre enn kommunisme. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Fyll er hakket bedre enn kommunisme. Det er kombinasjonen som slår ann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg