sluffy Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Det har aldri skadet noen å kle seg pent (så vidt jeg vet) EDIT: Åsmund: er det ikke "You've got mail" tenk på de som er blitt ranet fordi di har på seg fine klær da... da skader det å kle seg fint Forskjell på snobb og det jentene kaller pent/brukbart Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Så alle gutter som "kler seg pent" er snobber? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Kjæresten min og jeg hadde avtalt å være sammen i kveld, og nå skal han på kino med gutta. Møkkamenn! Føler meg som second choice. Endret 31. mai 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Kjæresten min og jeg hadde avtalt å være sammen i kveld, og nå skal han på kino med gutta. Møkkamenn! Føler meg som second choice. Ta en snakk med han, du fortjener en kinokveld med han! Dårlig å bare stikke fra en avtale... Alle gutter som kler seg pent er vel mer sosser enn snobber.. Innbiller meg at de rike er snobber og oss som er litt lavere på rangstigen er sosser... (Ps er ikke soss/snobb) Endret 31. mai 2004 av Alderon Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Avtalte med deg først og avslo for å være sammen med gutta? Kjære vene. Bryte en avtale pga andre av samme kjøn er for meg merkelig. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Kjæresten burde komme først, og så venner og så plikter... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Humm, da har jeg überryddet rommet mitt. Dere vet, den typen rydding man gjør hvert 5. år. :| Slit, men verdt det. Nå er alt gullende rent og vakkert + all nips og unødvendige ting er kasta ut. Thea: Dumt. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Burde jeg kjøpe Radiohead - OK Computer for 105kr? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2004 Kjæresten min og jeg hadde avtalt å være sammen i kveld, og nå skal han på kino med gutta. Møkkamenn! Føler meg som second choice. Førsteintrykket er på plass Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Burde jeg kjøpe Radiohead - OK Computer for 105kr? Finnes bare et svar for akkurat dette spørsmålet: JA. Et av de bedre albumene jeg har i cdsammlinga mi. Gjør det. Du vil ikke angre. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Burde jeg kjøpe Radiohead - OK Computer for 105kr? Glimrende album, et av de beste jeg har. Fitter, happier, more productive... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Kjæresten min og jeg hadde avtalt å være sammen i kveld, og nå skal han på kino med gutta. Møkkamenn! Føler meg som second choice. det der sier mye om typen din. Å bryte en avtale for å være med gutte vennene gjør man etter at man har vært sammen i hvertfall 2år og man har lyst å være men gutta alene en sjelden gang. Sorry to say but your boyfriends sounds like a jackass. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Heh, SnowDOG_ vil overta plassen hans. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Burde jeg kjøpe Radiohead - OK Computer for 105kr? Kan bare føye meg inn i rekken og si; JA! Men tidenes beste album heter Dark Side of the Moon. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 (endret) Kan bare føye meg inn i rekken og si; JA! Men tidenes beste album heter Dark Side of the Moon. Nå tok du litt hardt i, synes jeg. Enig i at Dark Side of The Moon fortjener 1. plass, men ikke at OK Computer er på 2. Hva skjedde med klassikere som Peaches sitt glimrende "Fritt Fall" og Miss3 sin selvskrevne klassiker "Urban Generation"? Endret 31. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Heh, SnowDOG_ vil overta plassen hans. Nei men thea fortjener noe bedre enn det. Jaja nå vet eg ikke noe særlig mer enn det men..... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Yepp... Da var jeg hjemme fra jobb! Tung dag i dyreparken Tror jeg har produsert mat på nærmere 500 kilo i dag... Pluss jeg er 1100 kr rikere Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Dyreparken er gøy Veldig Kansje ikke så gøy for meg, siden jeg bor her i Kr.sand å vært i dyreparken ØRTEN ganger Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Dyreparken er gøy Veldig Kansje ikke så gøy for meg, siden jeg bor her i Kr.sand å vært i dyreparken ØRTEN ganger Hehe, jeg bor ikke så langt ifra, men har ikke vært der så ofte, og det er gøy å se på dyrene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg