Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Hehe. I går klarte jeg å bli frastjålet mobilen, penger og Harry Potter premierebilletten. Det er den sistnevnte jeg er mest sur for, merkelig nok. Dette er fjerde gangen det skjer, så jeg tror jeg bare må slutte å ha med verdisaker ut (eller passe bedre på dem kunne kanskje vært en idè :roll:). I tillegg så gikk ikke nattbussen i går fordi det var 1.pinsedag. Dvs at vi satt fast i byen uten penger eller telefon midt på natta.  :nei: Ellers var det en veldig kul kveld, da.  :thumbup:

 

I dag sa jeg til mamma at jeg hadde fått meg ny kjæreste og at han var 19 år. Jeg som hadde trodd hun skulle reagere... Hun smilte bare. Dreas, du kan jo presentere henne og greier da.  :)

det var da kjipt med tanke på tyveriet, men kanskje du burde slutte å gå med veske eller noe da?

Tenk nå da! Da vil ikke hun ha noe sted å gjemme sminken sin... crybaby.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:roll:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
trøøøtt :p spilte towermaps i hele natt med noen kamerater.. dro inn til byen 4 i natt for å se om dem solgte kebab noe sted.. jaaaa vi fant ;)

 

hmm, et spm til dere gutta..(og få jenter).. dere virker som dere har peil på alt.. altså.. jeg snakker ikke så mye med foreldra mine om ting.. og nå har jeg dame.. litt stress at dem ikke helt veit det.. iallefall når det er snakk om overnattinger og sånn.. så dem ikke begynner å lure på hva lillegutt driver på med..

Ha henne med deg hjem, og bare oppfør dere sånn som dere pleier. Folka dine tar nok tegninga rimelig fort, hilser på og lar dere være i fred. Så kommer alle spørsmåla etter at ho er gått igjen.

 

Eventuelt kan du jo bare si det som det er til folka dine, at "ey, dama mi kommer hit i dag, sånn at dere vet hvem hu er, hu som kommer", liksom. Du kjenner foreldra dine best. Anyways, GLHF :D

Lenke til kommentar
Hehe. I går klarte jeg å bli frastjålet mobilen, penger og Harry Potter premierebilletten. Det er den sistnevnte jeg er mest sur for, merkelig nok. Dette er fjerde gangen det skjer, så jeg tror jeg bare må slutte å ha med verdisaker ut (eller passe bedre på dem kunne kanskje vært en idè :roll:). I tillegg så gikk ikke nattbussen i går fordi det var 1.pinsedag. Dvs at vi satt fast i byen uten penger eller telefon midt på natta.  :nei: Ellers var det en veldig kul kveld, da.  :thumbup:

 

I dag sa jeg til mamma at jeg hadde fått meg ny kjæreste og at han var 19 år. Jeg som hadde trodd hun skulle reagere... Hun smilte bare. Dreas, du kan jo presentere henne og greier da.  :)

det var da kjipt med tanke på tyveriet, men kanskje du burde slutte å gå med veske eller noe da?

Tenk nå da! Da vil ikke hun ha noe sted å gjemme sminken sin... crybaby.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:roll:

hva med lommer som noen andre bruker?

Lenke til kommentar
Er nok sånn ja.. Tenk om det buler ut fra lommene!  :roll:

Ja akkurat. Det er jo farlig.

Er ikke farlig, bare stygt.

Så heldig dere er...

 

Når jeg kjøper klær så skal de være behagelig å ha på og de skal være funksjonelle med lommer så man kan ha forskjellig stuff i og ikke no tettsittende ting som man ikke kan lagre noe som helst i.

Har ikke buksene ordentlig lommer så blir det ikke no kjøp.

 

 

ahpadt: you got mail...

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

Det er invasjon her. Først kom jorund og hans, så kom bessan og anbjørg, og så kom anna, margit og halvor.

Hvordan alle folk kommer på akkurat en dag er pussig.

Kaffetrakteren går varm.

 

Klær har mye å si sier damene i klassa. Så en bukse og en genser har jeg som blei kjøpt fordi det var fint. eller er det bare praktiske og billige klær.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...