Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilke ting er bra å gjøre på første daten med en jente? Har fått med meg at det skal være så moro som mulig, så jeg kommet opp med kun 2 :/ :

1. Bowling

2. Kino

 

Synes vel egentlig bowling kan gå best, det er skikkelig køddete, og ikke seriøst i det hele tatt. På kino får man jo nesten ikke pratet med hverandre. Om det blir kino så må man vel enten velge en veldig morsom film eller en veldig skummel en. Isåfall må man vel regne med ødelagte fingre etterpå?

 

Har dere noen andre ting man kan gjøre på 1. date?

Lenke til kommentar

Flere ting man kan gjøre på første date :

 

- Gå tur med et mål feks. badevann e.l

- Sykkeltur med et mål som over

- Shopping/spise på cafè.

 

---------------------------

 

Sitter ute med Wlan i sola nå og spiller MTG. SWG skal fyres opp straks :)

Lenke til kommentar

trøøøtt :p spilte towermaps i hele natt med noen kamerater.. dro inn til byen 4 i natt for å se om dem solgte kebab noe sted.. jaaaa vi fant ;)

 

hmm, et spm til dere gutta..(og få jenter).. dere virker som dere har peil på alt.. altså.. jeg snakker ikke så mye med foreldra mine om ting.. og nå har jeg dame.. litt stress at dem ikke helt veit det.. iallefall når det er snakk om overnattinger og sånn.. så dem ikke begynner å lure på hva lillegutt driver på med..

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar
hmm, et spm til dere gutta..(og få jenter).. dere virker som dere har peil på alt.. altså.. jeg snakker ikke så mye med foreldra mine om ting.. og nå har jeg dame.. litt stress at dem ikke helt veit det.. iallefall når det er snakk om overnattinger og sånn.. så dem ikke begynner å lure på hva lillegutt driver på med..

Si at du får besøk en dag, og når hun kommer sier du at det er kjæresten din ;)

Lenke til kommentar
hmm, et spm til dere gutta..(og få jenter).. dere virker som dere har peil på alt.. altså.. jeg snakker ikke så mye med foreldra mine om ting.. og nå har jeg dame.. litt stress at dem ikke helt veit det.. iallefall når det er snakk om overnattinger og sånn.. så dem ikke begynner å lure på hva lillegutt driver på med..

Si at du får besøk en dag, og når hun kommer sier du at det er kjæresten din ;)

Som jeg skulle ha gjort det selv :wee:

Lenke til kommentar

Hehe. I går klarte jeg å bli frastjålet mobilen, penger og Harry Potter premierebilletten. Det er den sistnevnte jeg er mest sur for, merkelig nok. Dette er fjerde gangen det skjer, så jeg tror jeg bare må slutte å ha med verdisaker ut (eller passe bedre på dem kunne kanskje vært en idè :roll:). I tillegg så gikk ikke nattbussen i går fordi det var 1.pinsedag. Dvs at vi satt fast i byen uten penger eller telefon midt på natta. :nei: Ellers var det en veldig kul kveld, da. :thumbup:

 

I dag sa jeg til mamma at jeg hadde fått meg ny kjæreste og at han var 19 år. Jeg som hadde trodd hun skulle reagere... Hun smilte bare. Dreas, du kan jo presentere henne og greier da. :)

Lenke til kommentar
Hehe. I går klarte jeg å bli frastjålet mobilen, penger og Harry Potter premierebilletten. Det er den sistnevnte jeg er mest sur for, merkelig nok. Dette er fjerde gangen det skjer, så jeg tror jeg bare må slutte å ha med verdisaker ut (eller passe bedre på dem kunne kanskje vært en idè :roll:). I tillegg så gikk ikke nattbussen i går fordi det var 1.pinsedag. Dvs at vi satt fast i byen uten penger eller telefon midt på natta. :nei: Ellers var det en veldig kul kveld, da. :thumbup:

 

I dag sa jeg til mamma at jeg hadde fått meg ny kjæreste og at han var 19 år. Jeg som hadde trodd hun skulle reagere... Hun smilte bare. Dreas, du kan jo presentere henne og greier da. :)

det var da kjipt med tanke på tyveriet, men kanskje du burde slutte å gå med veske eller noe da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...