Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Morn bifil :D

 

 

 

 

Sitter her og planlegger sommeren jeg, har tenkt meg å kjøre moped til rudskogen ifra skien. Er endel å kjøre gitt, det er ca. 25 mil på motorveien.. men som den lykkelige eieren av moped så har jeg ikke lov til det, så jeg må kjøre omveier :p

Det blir noe viss kameratene mine er med ;) (noe jeg egentlig tviler på, alle sammen feiger ut..og disse kaller jeg venner :S )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For helvete... har ei venninne som jeg prater med sporadisk. Har ikke hatt mye kontakt med henne idet siste. Ho har fortalt meg at ho har holdt litt på med stoff og sånn, og nå prater jeg med henne på MSN. Ho har vært innlagt på psykiatirisk pga en overdose, og har skikkelige tanker om selvmord. Vil ikke høre på meg. Faen i helvete. Jeg er ingen god psykolog.

Lenke til kommentar

Ho bor langt vekke, og ho er ikke så veldig pratsom. Ho har type som vet mye, men ikke alt. Jeg må sende han en melding og forklare at de bør ta seg en prat, men jeg vet ikke helt. Ho har logga av nå, og sier at hun ikke kommer til å gjøre noe med det første, men hun har en ekkel undertone. Hun skjuler mye, det skjønner jeg. Jeg får bare vite toppen av isfjellet, og jeg vet sannsynligvis mer enn typen hennes, også. Ikke er ho på godfot med foreldra, og ho vil ikke ha prof. hjelp om det smalt i helvete.

 

Jeg får legge meg nå, og ringe typen hennes i morra. Jenta trenger hjelp, og jeg tror ikke det er lurt å utsette det lengre, selv om ho kommer til å bli faen så pissed på meg.

 

Faen, faen, faen, faen, faen i helvete.

Lenke til kommentar

No shit, Sherlock. May i call you "the rocket" ? :p

 

Neida, jeg føler meg rimelig confident på at hun ikke gjør noe bullshit foreløpig. Vi får nå se. Uansett er hun kun perifer, det var derfor hun ville snakke med meg. Var et par måneder i fjor vi gikk sammen en del, men har ikke sett mye til ho siden det. Greit nok, ho var ikke helt min type. Men likevel, jeg vil ikke at det skal skje henne noe, så klart.

Lenke til kommentar

Forslag til ka som må til for å få folk til å komme på en konsert "litt langt" ut på landsbygda for å høyre på progressiv rock en sommerskveld?

 

:hmm:

 

vurderer å sveive igang en konsert, men liten vits når ikkje folk kommer...

 

Edit: nevnte eg at bandet er totalt ukjent? :p

Endret av Whiteshit
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...