b-real Skrevet 30. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 Sweet haltan Tror jeg skal spørre om å få låne bilen... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 Den var da litt stilig Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) noen som har hørt om http://start.no..? (home.no.net/) Noen som har hørt om å skaffe seg et lite webhotell? home.no.net suger omtrent like mye som home.no Blir nødt til å si meg uenig der... Den vanlige mannen i gata gidder ikke betale for webhotel, bare fordi han vil ha et par bilder å vise frem på forum.hw.no Edit: Og nei, home.no.net er raskere enn home.no .. Endret 30. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 Kanskje jeg ikke er mannen i gata da Droppet bil-låne-tingen. Blir heller hjemme og chiller. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 30. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 Yes det er fri i morgen! Digg! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 En hel dag med forum. Ble konfirmert i dag Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 Dropp surmulinga du. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 Yes det er fri i morgen! Digg! ja det blir utrolig digg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 Dropp surmulinga du. Føler meg bare så hyklersk... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 Fri og fri...bare enda en dag i helvette. Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 30. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 Fri og fri...bare enda en dag i helvette. ? Det var da svært til solstråle du var da. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 Fri og fri...bare enda en dag i helvette. ? Det var da svært til solstråle du var da. se på avataren hans, hva annet kan du vente deg? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 Fri og fri...bare enda en dag i helvette. ? Det var da svært til solstråle du var da. se på avataren hans, hva annet kan du vente deg? uhm? Hva skal den forstille egentlig? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 Fri og fri...bare enda en dag i helvette. ? Det var da svært til solstråle du var da. [denis leary stemme] SHINY HAPPY PEOPLE!![/denis leary stemme] Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 30. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 Fri og fri...bare enda en dag i helvette. ? Det var da svært til solstråle du var da. se på avataren hans, hva annet kan du vente deg? uhm? Hva skal den forstille egentlig? tydelig ikke noen som er mega positive Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 30. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 Fri og fri...bare enda en dag i helvette. ? Det var da svært til solstråle du var da. se på avataren hans, hva annet kan du vente deg? uhm? Hva skal den forstille egentlig? Hadde jeg skjønt hva det er, så hadde jeg ganskje funnet den støtende Ah, fri enda en dag. Masse slappe dager denne uka siden det er eksamens tid. Kom opp i skriftlig engelsk, og det blir bare helt rått. Kommer neppe opp i muntlig og akkurat nå kommer du ikke over en mer munter kar. Sier som de idiotene som kom springende forbi syngende på sangen "Barnslig" med Equizez (eller hvordan det skrives): Livet er herlig! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 (endret) Fri og fri...bare enda en dag i helvette. ? Det var da svært til solstråle du var da. se på avataren hans, hva annet kan du vente deg? http://www.deviantart.com/view/2897162/ Og people..jeg er en ganske happy person. Er bare det at jeg..erm..fasineres av slike bilder som dette. Forstå det de som kan.. Endret 30. mai 2004 av B|Real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2004 Og noen drepte threaden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg