Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har prøvd å spise noe rett etter at man har pusset tennene? Skulle spise en nektarin(er det ikke det det heter?) og det smakte dritt!  :realmad:

Puss tennen og drikk appelsinjuice etterpå.

DET er noe å spy av.

Blir vel omtrent det samme, masse fruktsaft i en nektarin

Lenke til kommentar

Huff, ble litt redd her et øyeblikk. Det luktet brent elektronikk, jeg trodde plutselig det var noe som hadde begynt å svi i en av maskinene mine. Sjekket alt, vifter gikk og ingenting var varmere enn det burde være.

 

Viste seg at naboen (en gammal kall med kjerring) hadde fyrt opp noe i peisen (han er vel av den typen som brenner hva som helst i peisen) som luktet akkurat slik. Phew. For en lettelse. :)

Lenke til kommentar
Man har for vane å lese første inlegg i en thread...

Og det har jeg gjort her, som på alle andre threader.

Hva er dette?

Denne tråden er en generell chattetråd der vi diskuterer livets små og store ting, jo mer du har følgt med jo mer vil du "forstå" av ting som blir diskutert her og hvorfor. :)

 

EDIT: Så det er egentlig ikke noe point med tråden

Endret av Same-
Lenke til kommentar

Poenget er jo å avlaste forumet for chitchat i andre tråder. Sånn som nå, når jeg ønsker å meddele at Kathrine er den søteste jenta i hele verden, og at jeg er litt sulten, og snart skal spise middag, gjør jeg det her, i stedet for å starte en ny tråd om det, right? :yes:

Lenke til kommentar
Jeez! Kan enkelte slutte å forhellige SO3, og klage over hvordan den har blitt og mimre over hvor flott tråden var før?

 

SO3 er ikke lenger deres tråd, den forandrer seg, og hva den er avgjøres av de som poster i den!

Ja vi vet det er meg du hinter til..

Og til en grad så er et brukerene av threaden som bestermmer ja, men det er forsatt regler som man skal holde seg til..reglene har forrandret seg ja, men det forsatt regler..

Poenget er jo å avlaste forumet for chitchat i andre tråder. Sånn som nå, når jeg ønsker å meddele at Kathrine er den søteste jenta i hele verden, og at jeg er litt sulten, og snart skal spise middag, gjør jeg det her, i stedet for å starte en ny tråd om det, right? :yes:

Sant.

 

 

Og jeg tror ikke cola har smakt så godt på evigheter. Mangler bare at jeg åpner tuborgen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...