fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 b-real, jeg finner desverre ikke de beste ordene akkurat nå, men du skal ****** meg vite at jeg føler med deg! Det gjør seriøst vondt å lese om det.. :grine: Du skal ihvertfall være sikker på at jeg, og flere andre her, er her for deg hvis du noen gang føler at det trengs..! Ikke gjør på noe sånt som å prøve drukne alt i alkohol, det gjør bare ting værre.. Ikke finn på noe dumt! Lov meg det! Ok? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Natta. Nå orker jeg ikke ødelegge mer for meg selv. samme her... natta godtfolk! *legge seg i senga og stirre sentimentalt i taket* b-real, Term, SnowDOG_ . nvoetfiv, Thea, alle sammen... i feel you pain. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Skal alle stikke å deppe i senga nå.. :/ Jeg får aldri i livet sove nå.. *ringe veninne* Candyfloss: Jeg vet ikke nøyaktig hva som har hendt deg, men etter som jeg forstår så er det minst like jævlig som det andre her opplever.. Lei meg på dine vegne.. Håper at ting forbedrer seg..! Det er så jævlig når man først skjønner at ting aldri kan bli det samme som de en gang var.. (Sorry, jeg er ikke noe god til dette..Men hvis du kunne lese tankene mine så hadde de sagt ett eller annet perfekt som hadde gjort alt mye bedre for deg..eller noe.. :grine: ) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Du får ha en god natt haltan og alle som skal legge seg. Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Natta. Nå orker jeg ikke ødelegge mer for meg selv. samme her... natta godtfolk! *legge seg i senga og stirre sentimentalt i taket* b-real, Term, SnowDOG_ . nvoetfiv, Thea, alle sammen... i feel you pain. ha en god natt da thea og erm....haltan. Må nok uheldigvis være våken i noen timer til jeg. enda 3 timer igjen til jeg går av Edit : jeg ser dere haltan og vifteovn fortsatt i forumet....... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Høres kjipt ut Term.. Nå insisterer hun på at jeg må snakke med henne ansikt til ansikt.. Jeg kommer ikke til å gjøre noe dumt i natt uansett, men jeg trenger råd fra noen jeg kjenner sier hun.. Fy f... det betyr utrolig mye for meg at hun stiller opp slik.. Hun sov for 5 min sia.. Jeg må unnskylde for at jeg vekket henne.. Hvorfor gjorde jeg det? Joda, jeg tenker for mye på meg selv.. Snakkes senere alle.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Lykketil nvoetfiv Haltan bare idler tror eg. Eller så sovnet han før han rakk å slå av pc'n. /me ser på pride fighting. Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Lykketil nvoetfiv Haltan bare idler tror eg. Eller så sovnet han før han rakk å slå av pc'n. /me ser på pride fighting. Hmmm Tror jeg må laste ned noen filmer med fighting. Har du henta dine fra DC? Jeg har lastet ned et par filmer fra Ghostrider. For de som ikke vet hva det er så sjekk Ghostrider. Jeg synes det ser litt rått ut. Godt over 200 på veien midt i sentrum. Villt Har litt lyst på den sykkelen da. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 nvoetfiv - Hvis du har lyst å prate så har du meg vettø Hadde en knall kveld og endte opp meg litt hotel cæsar da jeg kom hjem. Faan ta Skien. Har aldri hatt slike problemer Arendal. Trur det er mangel på sosial intelligens og slik på enkelte her i strøker... *åååhhrrr* Lenge leve lobotomi sier jeg bare.... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hehe ka skjedde wabby? Term: Ja eg laster de fra DC. Har faktisk lastet ned ca9 GB i de siste 3 dagene. UFC er kult men det har kommet for mange regler nå. For å få de beste må du laste UFC greatest hits vol1. UFC var råest før da det nesten ikke var regler... man kunne kvele, sparke i ansiktet mens man ligger nede, slå i ballene osv... men ikke nå lengre siden de ikke tjener å ha det så voldelig siden ingen land tør å vise det. Pride fighting er litt bedre enn UFC der de står mer enn å ligge. K1 er favoritten min. Her er det ikke lov å ligge og sloss. Kun stående fighting. MMA er den mest voksende sporten idag. MMA= Mixed martial arts. Det er en fyr på.... nei pokker har jo ikke lov å fortelle deg kor du kan laste. Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Tja skal vel klare å finne noe. Har hørt om K1 før....å det ser litt rått ut, så skal se hva jeg klarer å spore opp. :-) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 SnowDOG_ - les fylletråden... Hva er UFC og K1 ?? Jeg er rimelig fed ut av falske rykter og dritt. Fyren er så pinglete at han ikke tørr å ta ting direkte til folk , men heller med folk rundt han og da blir situasjonen mye værre en det den egentlig at..... Kansje jeg skal bli mere respektløs og jule han opp litt. Vet uanz at storebroren hans er enig meg meg , så det kan bare gå en vei ... det er oppover. *hente balltre og latmansarm* Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg hater slike folk som bare går å slenger dritt om deg. Hadde en episode for 2 måneder siden der to av mine beste venninner hadde sagt noe om meg som ikke var sant. Når jeg konfronterte dem med det, så nekta de hele dritten. Etter det igjen gikk de å slengte dritt om meg og en god kompis av meg. Så da sa jeg at det vennskapet vi hadde er over. Jeg vil ikke ha mer med dem å gjøre. Jeg har kjent begge to siden barneskolen...men hvis ikke folk behandler meg med respekt...så får de ingenting tilbake. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ultimate Fighting Championship Pride Fighting Championships K-1 For dere som lurer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ok da har eg sett nok. Spørs om eg klarer å sove med all denne adrenalinen i kroppen? :/ Ka skal eg gjøre? Alle dokkor sover jo. Med knuste hjerter Kom meg heldigvis ut av den triste stemningen ved å se litt kamper. Huff har drukket nå 1.5L cola også så.... nei eg kommer ikke til å kunne få sove. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ok. Da var det endelig min tur å bli trøtt. Legger meg. God natt! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Og da var det min tur å værra på jobb igjen. God morgen! Har sprit og øl ånde blandet med hamburger... :S Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 God MOrgen folkens! Bjrøn, jeg må virkelig si at jeg missunner deg..Jobb, "dagenderpå"" osv... Men fra spøk til Halvor, jeg syns SO3 har virkelig blitt trist..SAd but true...Får håpe dere får leget "problemene" deres... Orker ikke å prate om slikt nå.. Så jeg skal på Deep Purple's konsert snart jeg da, er det noen flere her som skal? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 tudeluu! Da er jeg oppe igjen... ikke så mye mer å si, men det tok litt tid å sovne i går :/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ikke gjør på noe sånt som å prøve drukne alt i alkohol, det gjør bare ting værre.. Ikke finn på noe dumt! Lov meg det! Ok? Dude...Det kommer jeg ikke til å gjøre. Vet da alt for godt hva som skjer hvis jeg gjør det. Heller nyte 2-3 øl og bare la meg bli så vidt beruset. Og takk folks for støtten dere gir meg. Det varmer utrolig mye. Men ffs..dere trengte da ikke å bli helt deppa pga meg alle sammen La meg leve det onde og så kan dere få leve i lykken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg