Suppelars2k Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Kjøpe slipknot. *smake på ordene* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Vil ha noe musikk, stikker til byen straks: Skal jeg kjøpe? a) Led Zeppelin DVD med 25 låter/livevideo + ekstramateriale? b) Led Zeppelin Latter Days & Early Days Collection (2CD)? c) Led Zeppelins How The West Was Won (sinnsykt bra 2CD live)? d) Noe av Uriah Heep? e) Tiamat - A Deeper Kind of Slumber? f) legg gjerne til forslag Hva med den nye skiva til Slipknot? Ellers så er jo Led Zeppelin veldig bra Haltan: Uriah Heep Og IKKE kjøp det nyeste slipknot. Er se skuffelse i forhold til de forrige albumene. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 slipknot, fysj å fysj... Bare et graus av musikk det Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 slipknot, fysj å fysj...Bare et graus av musikk det Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Kjøp Johnny Cash - The essential Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 slipknot, fysj å fysj...Bare et graus av musikk det Da burde du sette deg ned og høre på førstealbumet til slipknot. Er faktisk VELDIG bra. Ta for eksempel Slipknot - Gently.. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Huff..smaken er som baken Hører forøvrig på: Slipknot - (sic) nå Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Synes Slipknot blir bare bråk jeg... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Da burde du sette deg ned og høre på førstealbumet til slipknot.Er faktisk VELDIG bra. Ta for eksempel Slipknot - Gently.. Slipknot - Gently...hm Var ikke så ille det nei Vertfall begynnelsen var bra, men så ble det bare masse bråk.. Hører på RHCP jeg vettu, det er fin fin musikk Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Slipknot - Wait and bleed er jo en gammel klassiker Den er rå Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 HalTan: Afro Celt Sound System: Release (Vol. 2) Du vil ikke bli skuffet.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Hmm, kom tilbake fra byen just nu. Endte opp med følgende: Wire - Pink Flag Led Zeppelin Led Zeppelin III Wire-plata er god god god punk fra sent 70-tall og Led Zepp snakker for seg selv. Fant ut at jeg har lasta ned litt for mye, og kjøpt litt for lite Zeppelin, så på tide å begynne å samle opp plater. Hører på Pink Flag nå, veldig bra. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Bra valg HalTan Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 I dag har jeg badet ute i sjøen! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 I dag har jeg badet ute i sjøen! Kult, jeg har ikke bada ute i det hele tatt i år Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 (endret) I dag har jeg badet ute i sjøen! kaldt eller? *edit: manglet en D* Endret 29. mai 2004 av Lufen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Slipknot - Gently...hm Var ikke så ille det nei Vertfall begynnelsen var bra, men så ble det bare masse bråk.. Hører på RHCP jeg vettu, det er fin fin musikk Jeg snakker selvsagt da om Gently versionen fra Mate Feed Kill Repeat albumet og ikke Iowa versionen. Nå har jeg vært på jobb og tjent litt penger til roskilde. Så er det å ringe rundt til folket og høre om de skal ha sjåfør i kveld eller om de skal ha en halvfull B|Real Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg snakker selvsagt da om Gently versionen fra Mate Feed Kill Repeat albumet og ikke Iowa versionen. Det sier meg meget mye Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2004 Jeg snakker selvsagt da om Gently versionen fra Mate Feed Kill Repeat albumet og ikke Iowa versionen. Det sier meg meget mye Nei, for dere "non-metal" folk så sier det kanskje ikke så mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg